برپایی محفل بین‌المللی قرائت قرآن در موکب «نداء الأقصی» + عکس
کد خبر: 4085876
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

برپایی محفل بین‌المللی قرائت قرآن در موکب «نداء الأقصی» + عکس

محفل بین‌المللی قرائت قرآن کریم با حضور قراء برجسته ایران، عراق و برخی کشورهای عربی و اسلامی در موکب «نداء الأقصی» در مسیر پیاده‌روزی زائران اربعین حسینی به سمت کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از عراق؛ این محفل قرآنی به همت مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآنی وابسته به آستان حسینی و در موکب «نداء الأقصی»(پیام الاقصی) در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی در جاده نجف به کربلا برگزار شد.

 استاد منتظر المنصوری، مدیر مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآنی در این باره گفت: این محفل قرآنی با همکاری دانشگاه اهل بیت(ع) شهر كربلا برگزار شد و جمعی از قراء برجسته و شماری از علما و نخبگان جهان اسلام در آن حضور داشتند.

وی افزود: این محفل با تلاوت «رافع العامری»، استاد و قاری برجسته عراق آغاز شد و در ادامه مراسم «حمید النجدی»، رئیس دانشگاه اهل بیت(ع) سخنرانی کرد.

المنصوری اضافه کرد: تلاوت «سید حسن الشوکی» از قاریان بین‌المللی، سخنرانی «شیخ عبدالله کتمتو»، هماهنگ‌گننده انجمن علمای فلسطین، تلاوت «منتظر البهادلی»، حافظ قرآن و از استعدادهای قرآنی وابسته به مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآنی آستان حسینی و قرائت «سعید رحمانی»، از اساتید و قاریان بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha