پیشگیری از وقوع سرقت از اولویت‌های پلیس لرستان است
کد خبر: 4086570
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴

پیشگیری از وقوع سرقت از اولویت‌های پلیس لرستان است

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت و پیشگیری از وقوع آن جزو اولویت‌های پلیس لرستان است، گفت: در سال‌جاری شاهد کاهش ۴۳ درصدی سرقت‌های به عنف و کاهش ۷۱ درصدی سرقت‌های مسلحانه در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان هستیم.

فرهاد ابدال‌چگنی، جانشین فرمانده انتظامی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد فرماندهی لرستان، فرهاد ابدال‌چگنی، جانشین فرمانده انتظامی لرستان امروز، ۲۸ شهریور در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت بین شهروندان، پیشگیری و کشف انواع سرقت، به‌عنوان یک اولویت در دستور کار پلیس لرستان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در سال‌جاری شاهد کاهش ۴۳ درصدی سرقت‌های به عنف و ۷۱ درصدی کاهش سرقت‌های مسلحانه در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت و پیشگیری از وقوع آن جزو اولویت‌های پلیس لرستان است، از همکاری خوب مردم با خدمتگزاران خود قدردانی و تصریح کرد: هر زمان که شاهد همکاری خوب مردم با پلیس بوده‌ایم موفقیت‌های بیشتری در راستای برخورد با سارقان و کشف سرقت‌ها به دست آمده است.

انتهای پیام
captcha