برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید جهاددانشگاهی یزد
کد خبر: 4086706
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

برگزاری آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید جهاددانشگاهی یزد

آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید جهاددانشگاهی استان یزد با حضور دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاددانشگاهی کشور برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس جهاددانشگاهی واحد یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، آیین تکریم و معارفه رئیس جهاددانشگاهی استان یزد، امروز، 29 شهریورماه با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاددانشگاهی کشور و سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور برگزار شد.

دهقانی فیروزآبادی در این مراسم اظهار کرد: فاطمه سعادتجو، رئیس سابق انسانی خودساخته و زحمتکش هستند که در سخت‌ترین دوران جهاددانشگاهی که عموماً بر پایه آموزش عالی است، زحمت کشیدند و جهاددانشگاهی در فرصت مناسبی از توانمندی ایشان استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: دکتر دهقانی، رئیس جدید جهاددانشگاهی استان یزد نیز از جهادی‌های خوب استان و انسانی خوش‌سیرت، خوش‌فکر و پرتوان هستند که امیدواریم استان و واحدهای استان هماهنگ با ریاست سازمان حرکت تا بتوانند در ارتقای جهاد نقش داشته باشند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: نگرش سازمانی که وجود دارد اینکه در هر استانی یک ریاست فعالیت دارد و همه مجموعه‌های سازمانی را شامل و مدیریت می‌شود و هم راستا و هم سیاست فعالیت خواهند داشت. رئیس واحد هر استان، صرفاً رئیس آن استان نیست و باید تمام توان و امکاناتی که در اختیار جهادانشگاهی کل کشور است، مدیریت کرده و مورد استفاده قرار دهد و و به توان کل کشور نگاه داشته باشد و لذا از ریاست جدید واحد یزد درخواست می‌شود به توان کل کشور توجه داشته و با این نگرش بلند فعالیت کنند بویژه اینکه جهاددانشگاهی استان یزد خاص بوده و امیدواریم در چند سال آینده خوش بدرخشد.

یادآور می‌شود در این مراسم از زحمات فاطمه سعادتجو قدردانی و محمدرضا دهقانی به عنوان رئیس جدید جهاددانشگاهی استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha