برنامه «کتابخانه حسینی» در مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) اجرا شد
کد خبر: 4086803
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

برنامه «کتابخانه حسینی» در مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) اجرا شد

مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه گفت: طی ایام ماه محرم و صفر با هدف ترویج فرهنگ حسینی و پیوند شور و شعور حسینی از طریق فعالیت‌های فرهنگی کتاب محور نسبت به اجرای برنامه «کتابخانه حسینی» در سطح مؤسسه اقدام شد و مورد استقبال قرآن‌آموزان و مخاطبان قرار گرفت.

بهاره بامشاد مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه

بهاره بامشاد، مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌ای با عنوان «کتابخانه حسینی» طی ایام ماه محرم و صفر در این مؤسسه، اظهار کرد: مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) همزمان با ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی کتاب محور با محوریت ماه محرم و صفر با هدف ترویج فرهنگ حسینی و پیوند شور و شعور حسینی کرد.

وی افزود: امروز مؤسسات قرآنی با توجه به تهاجمات فرهنگی و راه‌اندازی جنگ نرم توسط دشمنان باید یکی از اهداف اصلی خود را برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی درکنار فعالیت‌های قرآنی خود قرار دهند.

بامشاد با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) طی ایام محرم و صفر، گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی کتاب محور در راستای جهاد تبیین، افزایش سواد اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر مؤسسه قرآنی قائم آل‌محمد(ص) کرمانشاه تصریح کرد: مؤسسات قرآنی به عنوان پایگاه‌‎های مردمی سعی می‌کنند در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی گامی مؤثر و مفید در مسیر آشنایی بیشتر مخاطبان خود با بزرگان دینی و اهل‌بیت(ع) بردارند و امسال نیز این مؤسسه نسبت به این موضوع گام‌های مؤثری برداشته است تا علاوه بر انجام رسالت اصلی خود در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیشتر تلاش کند.

وی افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف، مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) امسال در ایام ماه محرم و صفر نسبت به برگزاری ویژه برنامه حسینیه اندیشه از عاشورا تا اربعین اقدام کرد و این برنامه با همکاری قرآن‌آموزان و مخاطبان این مؤسسه به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

بامشاد در پایان با تشریح برنامه‌های این مؤسسه به برپایی نشست‌ها و سخنرانی‌های بصیرتی ویژه قرآن‌آموزان مؤسسه به منظور برطرف شدن شبهات با استناد بر منابع موثق، اسناد و احادیث معتبر اشاره کرد و افزود: مطالعه در نهضت حسینی و علم غیبت امام و حادثه عاشورا و درس ولایت‌پذیری از موضوعاتی بود که طی این مدت در حسینیه اندیشه مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) بدان پرداخته شد و با استقبال بسیار خوب قرآن‌آموزان و مخاطبان این مؤسسه مواجه شد و قصد داریم طی مدت باقی‌مانده از سال به ادامه این برنامه بپردازیم.

انتهای پیام
captcha