توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و کمک مؤمنانه در اهر
کد خبر: 4089192
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و کمک مؤمنانه در اهر

فرمانده سپاه اهر از توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

بسته معیشتی، کمک مومنانهسرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه که بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مؤمنانه در ایام کرونا شروع و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود، تعداد یک هزار بسته معیشتی به همراه پک تحصیلی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی هدف اصلی در برگزاری این رزمایش را کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه و افرادی که در اثر ویروس کرونا دچار مشکل و ضرر شده‌اند عنوان کرد.

سیفی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل «مرغ، برنج، روغن نباتی، حبوبات، ماکارونی» به ارزش هر بسته ۶۵۰ هزار تومان با مجموع هزینه بیش از ۶۵۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

فرمانده سپاه اهر، ضمن تاکید بر ادامه برگزاری اینگونه کمک‌ها و حمایت‌ها از نیازمندان شهرستان اهر، از مسئولان، مردم و خیّرین این شهرستان خواست همچنان در تهیه و توزیع این بسته‌ها با سپاه و بسیج همکاری کنند تا دیگر شاهد وجود نیازمندی در این شهرستان نباشیم.

انتهای پیام
captcha