برگزاری همایش «یلدای انتظار» در آران و بیدگل + عکس
کد خبر: 4090275
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

برگزاری همایش «یلدای انتظار» در آران و بیدگل + عکس

مدیر داخلی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل از برگزاری همایش خانوادگی «یلدای انتظار» با حضور 700 نفر خبر داد.

همایش «یلدای انتظار»مریم علیزاده، مدیر داخلی مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری همایش خانوادگی «یلدای انتظار» خبر داد و گفت: در راستای تحقق آرمان‌های والای مهدویت و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان مهدوی حول محور برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و مذهبی، مسئولان مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) مراسمی با عنوان «عید بیعت و ولایت» و جشن آغاز امامت صاحب‌الامر امام زمان(عج) برگزار کردند.

وی افزود: حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام‌جمعه شهرستان زینت‌بخش این محفل بود. همچنین در این مراسم سعید ضابطی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، مهدی یاران و حسین باوران از جامعه قرآنی شهرستان نیز حضور داشتند. از دیگر مسئولان می‌توان به خانم سکوت، مسئول امور بانوان فرمانداری و قاسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول بخش قرآنی این اداره اشاره کرد.

علیزاده اظهار کرد: در این همایش مطالبی درخصوص یاری امام زمان(عج) در عصر حاضر، زمینه‌سازی برای ظهور آن حضرت و مسئولیت مسئولان کانون‌ها و ... در قبال تربیت نسل جدید بیان شد.

وی ادامه داد: همچنین در مورد نقش زنان در ظهور و بعد رجعت به عنوان سکانداران اصلی یاوری امام زمان(عج)، داستان رشادت‌های نسیبه در غزوه اُحد و صیانه آرایشگر دختر فرعون، غربالگری ایمان و کفر و ثبات قدم داشتن، تربیت فرزندانی که یاوران امام زمان(عج) باشند و ... سخنرانی شد.

برنامه یلدای انتظار چندین سال است ویژه نونهالان و نوجوانان با محوریت شناخت نسل نونهال و نوجوان از امام زمان(عج) برگزار می‌شود ولی امسال با رویکرد آموزشی ویژه والدین که تربیت جامعه در دستان آن‌هاست به خصوص مادران برگزار شد. در این همایش بیش از 700 نفر حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha