مشارکت دانش‌آموزان البرزی در مسابقات «درس‌هایی از قرآن»
کد خبر: 4090516
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

مشارکت دانش‌آموزان البرزی در مسابقات «درس‌هایی از قرآن»

مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در سال تحصیلی جدید از ۲۱ مهرماه به مدت ۱۷ هفته در مدارس البرز می‌شود.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از آغاز مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در البرز خبر داد و اظهار کرد: مسابقات هفتگی دانش‌آموزی درس‌هایی از قرآن در سال تحصیلی جدید از ۲۱ مهرماه به مدت ۱۷ هفته آغاز می‌شود.

وی افزود: این مسابقات هر پنجشنبه از شبکه یک سیما از ساعت ۱۸:۱۰ و روز‌های شنبه از شبکه قرآن بعد از ساعت ۱۳ پخش می‌شود.

این مسئول بیان کرد: فایل متنی، صوتی و تصویری این برنامه نیز در وب‌سایت مؤسسه ترویج فرهنگی قرآن به آدرس https://tarvijequran.ir و در کانال درس‌هایی از قرآن در شبکه اجتماعی سروش، ایتا و شاد ارائه خواهد شد.

حجرگشت تصریح کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم و پایه ششم ابتدایی همانند سنوات قبل برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه می‌توانند به مجری مسابقه مدارس خود مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه این مسابقه در سه مرحله مدرسه، منطقه و کشوری اجرا می‌شود، گفت: دانش‌آموزانی که در سطح مدرسه بیشترین حضور و بالاترین امتیاز در مسابقات هفتگی را کسب کنند براساس سهمیه یک دهم به مرحله منطقه‌ای راه خواهند یافت.

وی در پایان گفت: آزمون این مسابقه به شیوه مجازی و از طریق سامانه آزمون آنلاین مؤسسه برگزار می‌شود و برگزیدگان مناطق به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha