طرح ارتقای سطح تلاوت حافظان مؤسسه کشوری مهد قرآن برگزار شد
کد خبر: 4090583
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

طرح ارتقای سطح تلاوت حافظان مؤسسه کشوری مهد قرآن برگزار شد

نخستین دوره طرح ارتقای سطح تلاوت حافظان کل عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن با عنوان «استحکام» طی تابستان امسال برگزار شد.

طرح ارتقای سطح تلاوت حافظان مهد قرآنبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مهد قرآن، محمود کریمی، معاون آموزش مؤسسه مهد قرآن، ضمن بیان اهداف، محتوا و اجرای نخستین دوره طرح ارتقای سطح تلاوت حافظان کل عضو مهد قرآن با عنوان «استحکام» گفت: اولین دوره این طرح به صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی ادامه داد: این رویداد آموزشی در راستای آمادگی حافظان کل برای شرکت در چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر و تفسیر «ترنم وحی» ۱۴۰۱ با حضور ۱۲۰ قرآن‌آموز از شعب و کانون‌های مهد قرآن از سراسر کشور اجرا شده است.

کریمی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های به ‌عمل آمده این طرح آموزشی با تدریس محمدرضا آنیت، کارشناس تخصصی علوم قرآنی طی ۱۶ جلسه به صورت غیر حضوری طی خرداد تا مردادماه امسال اجرا شد.

حافظان کل قرآن عضو مهد قرآن از استان‌های اصفهان (برخوار- درچه)، تهران، خراسان رضوی(کاشمر)، خوزستان(شوش)، فارس(شیراز)، گیلان(رشت)، مازندران(بهشهر)، مرکزی(اراک)، یزد، قزوین و گلستان (مینودشت) شرکت داشته‌اند.

بیان نکات تجویدی، صوت و لحن و ارتباط آن با حفظ، وقف و ابتدا و بیان صحیح حروف از جمله موارد آموزشی طرح «استحکام» بوده است. همچنین برای شرکت‌کنندگان این طرح، گواهینامه حضور در دوره آموزشی استحکام از سوی دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن صادر شده است.

انتهای پیام
captcha