صهیونیست‌ها در هر جنگی محکوم به شکست هستند
کد خبر: 4090647
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
شیخ نعیم قاسم:

صهیونیست‌ها در هر جنگی محکوم به شکست هستند

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به اینکه حزب‌الله در گذشته رژیم صهیونیستی را شکست داده است، تأکید کرد در هر رویارویی احتمالی در آینده نیز توان شکست دادن این رژیم را داریم.

به گزارش ایکنا، به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: مقاومت، بزرگ‌ترین گواه بر این است که پیروزی وعده داده شده توسط خداوند برای مؤمنان با استقامت و جهاد آنان با وجود تعداد اندکشان حاصل می‌شود، زیرا آنان صاحب حق هستند.

وی تأکید کرد: ما در هر نبردی اسرائیل را شکست دادیم و ان‌شاءالله تا زمانی که چنین رزمندگان و مقاومتی از فرزندان حزب الله، فرزندان جهاد و فرزندان رهبر ایران، سید علی خامنه‌ای در میان ما باشند، آن را شکست خواهیم داد.

معاون دبیر کل حزب‌الله افزود: مراحل پرونده ترسیم مرزها از طریق عاموس هوکشتاین، میانجی آمریکایی برای اطلاع از مواضع و نتایج و رسیدن به راه‌حل نهایی در حال پیگیری است، بنابراین منتظر نتیجه خواهیم بود.

نعیم قاسم تأکید کرد: خوب می‌دانیم که اگر مقاومت در برابر اسرائیل وجود نداشته باشد، جایگزین این است که اسرائیل هر روز ما را بُکُشد، سرزمین ما را اشغال کند، در جنوب کشور شهرک‌سازی کند و یک ریاست جمهوری و یک نظام سیاسی و اقتصادی را در لبنان به ما تحمیل کند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه خاطرنشان کرد: ما تا زمانی که جان در بدن داریم چنین جایگزین‌هایی را نخواهیم پذیرفت و به حفاظت و حراست از لبنان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha