دوره آموزشی «آیه» با موضوع تربیت مبتنی بر قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4090737
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

دوره آموزشی «آیه» با موضوع تربیت مبتنی بر قرآن برگزار می‌شود

دوره تدبر در قرآن با عنوان «آیه» همراه با سیر مطالعاتی تعلیم و تربیت ویژه علاقه‌مندان به حوزه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

دوره «آیه»به گزارش ایکنا، دوره تدبر در قرآن با عنوان «آیه» همراه با سیر مطالعاتی تخصصی تعلیم و تربیت از سوی دبستان نورالهدی تزکیه با همکاری مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم از واحدهای مدرسه دانشجویی قرآن و عترت‌(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌‌شود.

این دوره ویژه والدین و علاقه‌مندان به حوزه «تعلیم و تربیت کودک و نوجوان مبتنی بر قرآن» با حضور رضا دژبخش، مدرس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران چهارشنبه‌ها از ساعت ۸ تا 11:30 در دبستان نورالهدی تزکیه واقع در ازگل، خیابان گلچین شمالی، نبش گل‌افشان، پلاک ۴۱ برگزار می‌شود و شروع دوره نیز از فردا، ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

این دوره در چهار گام و با محوریت تدبر در قرآن اجرا می‌شود. دوره پیش رو، گام اول است که طی پنج ترم و در بازه‌ای دوساله به اتمام می‌رسد. در ترم اول مقدمات تدبر در قرآن، ترم دوم تدبر به شیوه تفکر در قرآن، ترم سوم تدبر کلمه‌ای، ترم چهارم تدبر سوره‌ای و ترم پنجم تدبر قرآن به قرآن آموزش داده می‌شود.

گام اول به مدت 21 ماه به موضوع نگاه کلی به موضوعات قرآن و آشنایی مهارتی با موضوعات تعلیم و تربیت، گام دوم به مدت 22 ماه به موضوع توان پاسخگویی با قرآن و تسلط به مبانی و مسائل تعلیم و تربیت، گام سوم به مدت 20 ماه به موضوع توان رجوع محققانه به قرآن و پاسخگویی به مسائل تعلیم و تربیت و گام چهارم به مدت 50 ماه به موضوع توان طراحی و پیاده‌سازی نظام‌های قرآنی و توان تأسیس ساختارهای تعلیم و تربیت اختصاص دارد.

همچنین در کنار کتب تدبر، عناوینی چون ساختار وجودی انسان، نظم و برنامه‌ریزی، دوره‌های رشد انسان و ... نیز مطالعه خواهد شد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند به نشانی www.b2n.ir/ayeh مراجعه کنند.

افرادی که قصد شرکت حضوری در جلسات را دارند به شماره 09155037211 پیام دهند.

انتهای پیام
captcha