برنامه «دورهمی» پخش نمی‌شود
کد خبر: 4091495
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
رئیس سازمان صداوسیما اعلام کرد:

برنامه «دورهمی» پخش نمی‌شود

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به خداحافظی تعدادی از مجریان صدا و سیما در پی تحولات اخیر کشور، گفت: همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آنها نخواهیم شد.

به گزارش ایکنا، خانه ملت نوشت: پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تحولات اخیر کشور به اتفاق‌های اخیر رسانه ملی هم پرداخت.

وی در خصوص برخی از مجریان صدا و سیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، گفت: کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آن‌ها نخواهیم شد.

جلبی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص ادامه پخش برنامه‌ «دورهمی» که سازمان هزینه آن‌ها را پرداخت کرده است، گفت: برنامه‌هایی که برای آن‌ها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتاً مورد استقبال و علاقه مخاطبان ما واقع نمی‌شود و ما هم از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.

انتهای پیام
captcha