شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری
کد خبر: 4091511
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش ایکنا، به نقل از المیادین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در جنوب کرانه باختری به شهادت رسید.

در این بیانیه آمده است: جوان ۱۸ ساله فلسطینی به نام اسامه محمود عدوی در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه «العروب» واقع در شمال الخلیل از ناحیه شکم زخمی شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در هفته‌های اخیر، ارتش رژیم صهیونیستی عملیات‌های نظامی خود را علیه کرانه باختری به ویژه دو منطقه جنین و نابلس تشدید کرده است. تحلیلگران معتقدند این اقدامات در راستای جلوگیری از آغاز انتفاضه فراگیر فلسطینی‌ها در کرانه باختری انجام می‌شود که بسیاری از مراکز صهیونیستی را نگران کرده است.

چندی پیش، محافل امنیتی صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است.

همچنین، محافل نظامی تل‌آویو به این نتیجه رسیده‌اند که موج عملیات فلسطینیان در حال گسترش است و تنها طی روزهای گذشته، شش عملیات مقاومتی انجام شده است.

بر اساس اعلام منابع نظامی رژیم صهیونیستی، هر بازداشتی که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انجام می‌دهند، با عملیات شلیک گلوله و پرتاپ سنگ از سوی فلسطینیان مواجه می‌شود، همچنین در اکثر مناطق کرانه باختری، عملیات مقاومت انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha