اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در برج میلاد
کد خبر: 4091637
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

اعلام ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت در برج میلاد

برج میلاد همزمان با آغاز هفته وحدت و ولادت حضرت محمد صلوات الله علیها، ویژه برنامه شب شعر و نورافشانی آسمان برج میلاد را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی برج‌ میلاد، همزمان با هفته وحدت و همچنین هفته ملی کودک ویژه برنامه‌هایی برای شهروندان تهرانی تدارک دیده شده که از جمله آن برگزاری شب شعر «واعتصمو» با مشارکت حوزه هنری در برج میلاد است.

این شب شعر، با حضور شعرای آیینی برتر کشور و شاعرانی از پاکستان و افغانستان در روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه در سکوی دید باز برج میلاد برگزار می‌شود.

ویژه برنامه نورافشانی برج میلاد نیز پنجشنبه و در شب ولادت خاتم انبیا(ص) ساعت ۲۰ و با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرا می‌شود.

همچنین به مناسبت هفته ملی کودک با مشارکت اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، بازدید رایگان برای کودکان تا ۱۲ سال در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهرماه خواهیم داشت و در حاشیه بازدید نیز بادکنک‌هایی با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» اهدا می‌شود.

سایر پیمانکاران داخل مجموعه برج میلاد اعم از رستوران‌ها، کاربازیا و شهربازی به کودکان درصدهای تخفیفی ارائه می‌دهند. برپایی ایستگاه پذیرایی، اجرای موسیقی و نمایش در محوطه برج میلاد از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک و هفته وحدت است.

انتهای پیام
captcha