واکنش حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان شهر جنین
کد خبر: 4091819
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

واکنش حماس به شهادت دو تن از فلسطینیان شهر جنین

جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت دو تن از فلسطینیان ساکن شهر جنین به دست ارتش صهیونیستی را به ملت فلسطین و امت‌های عربی و اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، تاکید کرد که خون این شهدا موجب شکل‌گیری انتفاضه جدید علیه اقدامات تروریستی ارتش صهیونیستی می‌شود.  

در این بیانیه آمده است که سیاست تجاوزگرانه ارتش صهیونیستی علیه ملت فلسطین و به خاک و خون کشیدن این ملت هرگز امنیت موهوم را برای رژیم صهیونیستی به ارمغان نخواهد آورد و ثبات را برای شهرک‌نشینان یهود رقم نخواهد زد. 

در این بیانیه تصریح شده است که هر قطره خون شهید یا مجروح که بر روی خاک پاک فلسطین ریخته می‌شود موجب شکل گیری انتفاضه جدید، گسترده و دامنه‌دار شده و خواب راحت را از چشمان سران  تل آویو می‌رباید. 

حماس به تمامی نیروهای مقاومت گروه‌های فلسطینی و رزمندگان گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس سلام و درود نثار کرد.

حماس تمامی نیروهای مقاومت فلسطین را به ادامه مسیر مبارزه و پایداری‌شان تا زمان بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین فراخواند. 

انتهای پیام
captcha