ارائه تسهیلات به سربازان ماهر منقضی خدمت سال‌های 1397 به بعد
کد خبر: 4091941
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

ارائه تسهیلات به سربازان ماهر منقضی خدمت سال‌های 1397 به بعد

تمامی سربازان منقضی خدمت 1397 به بعد که پیش، حین و یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده و گواهی نامه مهارتی دریافت کرده‌اند و در حال حاضر طرحی برای اشتغال دارند، می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +10 مراجعه و سنوات خود را ثبت کنند.

سربازیبه گزارش ایکنا، فارس نوشت:‌ قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در اطلاعیه‌ای از  «تسهیلات برای سربازان ماهر منقضی خدمت سال‌های 1397 به بعد» خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به استناد سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه یکی از اهداف طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، ایجاد تسهیلات برای اشتغال سربازان منقضی خدمت است که برای تحقق این هدف رصد، هدایت، حمایت و تسهیل گری برای اشتغال سربازان ماهر به مدت 3 سال پس از خدمت، جزء سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه درج شده است.

در این راستا تمامی سربازان منقضی خدمت 1397 به بعد که پیش، حین و یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده و گواهی نامه مهارتی دریافت کرده‌اند و در حال حاضر طرحی برای اشتغال دارند، می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +10 مراجعه و سنوات خود را ثبت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: سقف این وام مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان و مهلت بازپرداخت آن 7 ساله با سود 4 درصد است.

انتهای پیام
captcha