طلوع «آفتاب آخرین» در بازار کتاب
کد خبر: 4092145
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
انتشار برش‌هایی کوتاه از زندگی و زمانه پیامبراسلام؛

طلوع «آفتاب آخرین» در بازار کتاب

کتاب «آفتاب آخرین»، برش‌هایی کوتاه از زندگی و زمانه پیامبراسلام حضرت محمد(ص) است که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

انتشار کتاب «آفتاب آخرین»

به گزارش ایکنا، «آفتاب آخرین» اولین کتاب از مجموعه 14جلدی «چهارده‌خورشید، یک آفتاب» انتشارات شهید کاظمی است که به زندگی و زمانه آخرین پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی(ص) اختصاص دارد.

طبق آیات و روایات، پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) زندگی پرفراز و نشیبی داشته‌اند، اما کمتر کسی از جزئیات زندگی ایشان و فضائل معرفتی و اخلاقی‌شان در قالب داستان قلم زده است.

نویسنده در «آفتاب آخرین» سعی کرده در صد برش کوتاه، زندگی پر از خیر و برکت این پیامبر عظیم‌الشان(ص) را با زبانی مناسب و روان در قالب داستان روایت کند.

در بخشی از کتاب «آفتاب آخرین» می‌خوانیم:

گفته بود: «همه پیامبران قبل از نبوت چوپانی کرده‌اند.» گفته بودند: «خودتان چطور؟» گفته بود: «من هم گوسفندان مردم مکه را توی سرزمین قراریط چوپانی کردم.» حق هم داشت برای سروکله زدن با آدم‌هایی مثل ابوجهل و ابولهب، آدم باید هم قبلش با بز و گوسفند سروکله زده باشد.

کتاب «آفتاب آخرین»، با زیرعنوان «برش‌هایی کوتاه از زندگی و زمانه حضرت محمد(ص)» به قلم مهدی قزلی در 104 صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه کنند.

انتشار کتاب «آفتاب آخرین»

انتهای پیام
captcha