لزوم توجه به حفظ منابع و اراضی ملی در اردبیل
کد خبر: 4092472
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

لزوم توجه به حفظ منابع و اراضی ملی در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: اهمیت به حفظ منابع و اراضی ملی در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نخواهد بود و انتظار داریم مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه در این زمینه به صورت اساسی و مهم در دستور کار باشد.

سیدحامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، 25 مهرماه، در جلسه بررسی تعیین تکلیف اراضی ملی استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر با اهتمام جدی دستگاه‌های ذی‌ربط برای تسریع‌بخشی در صدور سند اراضی کشاورزی استان اردبیل اقدامات اساسی در استان اردبیل انجام یافته است که امیدواریم مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: تاکنون برای 98درصد از 972هزار هکتار اراضی ملی استان اردبیل سند صادر شده و همچنین 17هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل نیز سنددار شده‌اند که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آید تا بتوانیم در راستای سنددار کردن اراضی ملی به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: در این زمینه طبق تاکیدات دولت و مجلس درصدد هستیم اقدامات لازم را با هدف تسریع در صدور سند اراضی کشاورزی اقدامات لازم را به عمل آوریم و در راستای سنددار کردن اراضی کشاورزی همکاری کشاورزان و ذینفعان امری لازم و ضروری است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

عاملی تصریح کرد: انجام اقدامات لازم برای تسریع در صدور سند اراضی کشاورزی استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی و مهم است تا بتوانیم در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر اقدام کرده و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

وی اظهار کرد: اهمیت به حفظ منابع و اراضی ملی در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نخواهد بود و انتظار داریم مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه در این زمینه به صورت اساسی و مهم در دستور کار باشد.

انتهای پیام
captcha