پایان دوره آموزشی بانوان روشندل حافظ قرآن در عراق + عکس
کد خبر: 4092524
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

پایان دوره آموزشی بانوان روشندل حافظ قرآن در عراق + عکس

درالقرآن آستان حسینی از پایان دوره قرآنی بانوان روشندل حافظ قرآن از استان‌های مختلف عراق که به همت این مرکز برگزار شده بود، خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دارالقرآن آستان حسینی، واحد فعالیت قرآنی بانوان وابسته به دارالقرآن آستان حسینی این دوره را با عنوان «وفاداری به رسول‌الله» برگزار کرد و این برنامه دیروز، 24 مهرماه به کار خود پایان داد.

«کرار الشمری»، مسئول مرکز رسانه قرآنی دارالقرآن آستان حسینی در این باره گفت: گروهی از حافظان روشندل از استان‌های دیالی، کرکوک، نجف، صلاح‌الدین، بابل، کربلا و بصره در این دوره حضور یافتند و این برنامه پنج روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه داشت.

وی افزود: در دوره قرآنی «وفاداری به رسول‌الله» دروسی درباره احکام تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا و شیوه‌های تدریس ارائه و برنامه‌های سرگرم‌کننده و تفریحی برای شرکت‌کنندگان اجرا شد.

«امل المطوری»، مسئول واحد فعالیت قرآنی بانوان آستان حسینی نیز گفت: درالقرآن آستان با برگزاری این دوره‌ها، برای تربیت گروه‌های قرآنی فعال در تدریس قرآن با هدف فعالیت آنان در محیط‌های خاص و در میان گروه‌هایی مانند روشندلان که بخش مهمی از جامعه هستند، تلاش می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha