اهدای نسخه‌ای از مصحف مسجدالاقصی به شیخ الازهر
کد خبر: 4092639
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

اهدای نسخه‌ای از مصحف مسجدالاقصی به شیخ الازهر

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به پاس قدردانی از حمایت الازهر از آرمان فلسطین، نخستین نسخه از مصحف مسجدالاقصی را به شیخ الازهر اهدا کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از الوفد، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، به پاس قدردانی از نقش الازهر در حمایت از آرمان و حقوق ملت فلسطین و مبارزه مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود و مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی، نخستین نسخه از مصحف مسجدالاقصی را به احمدالطیب، شیخ الازهر اهدا کرد.

محمود الحبش، قاضی فلسطینی و مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امور دینی، در دیداری که در دفتر شیخ الازهر صورت گرفت، به نمایندگی از محمود عباس این نسخه را به وی تقدیم کرد.

الحبش تأکید کرد این نخستین نسخه از مصحف مسجدالاقصی است که از سوی تشکیلات خودگران تهیه شده و آماده‌سازی آن 6 سال به طول انجامیده است.

شیخ الازهر نیز با قدردانی از رئیس تشکیلات خودگران فلسطین به خاطر این هدیه ارزشمند، تصریح کرد: به درگاه خداوند متعال دعا می‌کنم که آرامش و امنیت را به مردم فلسطین بازگرداند و از ملت‌های اسلامی و عرب می‌خواهم که از مقاومت این مردم حمایت کرده تا بتوانند حقوق غصب‌شده خود را از طریق مبارزه اصیل و مشروع بازیابند.

انتهای پیام
captcha