اعلام برنامه کلاس‌های مدرسه تخصصی حفظ احسن‌الحدیث
کد خبر: 4092968
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

اعلام برنامه کلاس‌های مدرسه تخصصی حفظ احسن‌الحدیث

برنامه کلاس‌های مدرسه تخصصی حفظ مؤسسه احسن‌الحدیث اعلام شد.

مدرسه تخصصی حفظ قرآنبه گزارش ایکنا، یک سال از راه‌اندازی مدرسه تخصصی حفظ قرآن مؤسسه احسن‌الحدیث از ربیع سال 1443(مهر1400) می‌گذرد، امسال نیز این مدرسه دارای برنامه‌های متنوع حفظ ویژه گروه‌های مختلف همراه با استعدادیابی و آشنایی با ترجمه و مفاهیم و بیان نکات تجویدی است.

این مدرسه کلاس تثبیت محفوظات خود را یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها از ساعت 19 تا 20، آمادگی آزمون تخصصی روزهای سه‌شنبه، ساعت 18:30، ترجمه و مفاهیم را جمعه‌ها از ساعت 11 تا 12:30، مفردات را روزهای دوشنبه از ساعت 19 تا 20، صرف و نحو را روزهای جمعه از ساعت 9:30 تا 11، تربیت معلم حفظ را با تدریس محمدمهدی بحرالعلوم روزهای پنجشنبه، حفظ نوجوانان را طی روزهای دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 16 و حفظ سوره‌های پرفضیلت را روزهای سه‌شنبه و حفظ تخصصی را براساس طرح‌های دو سال و نیم(چهار روز در هفته)، سه‌ساله(سه روز در هفته) و چهار و پنج‌ساله(دو روز در هفته) به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق ارسال ایتا و سروش با شماره  ۰۹۲۰۱۲۳۵۴۵۳ در ارتباط باشند. همچنین کانال این مدرسه تخصصی در ایتا به نشانی https://eitaa.com/Ahsanalhadith_quran و در سروش به نشانی http://splus.ir/hefz_quran_ahsanolhadith است.

انتهای پیام
captcha