تجلیل حزب‌الله از اقدام شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی
کد خبر: 4093279
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

تجلیل حزب‌الله از اقدام شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از اقدام دلاورانه شهید «عدی التمیمی» تجلیل و اعلام کرد که خون وی چراغی نورانی برای نسل‌های آینده فلسطین خواهد بود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اقدام شجاعانه شهید التمیمی در مواجهه با تروریسم رژیم اشغالگر قدس آورده است: این شهید بزرگوار به تنهایی با شجاعتی مثال زدنی با رژیم صهیونیستی مواجه شد و درماندگی ارتش این رژیم را برای بازداشت یک مبارز تنها ثابت کرد.

این بیانیه افزود: عزم شهید عدی التمیمی از قدرت و ایستادگی ملت فلسطین برای دفاع از سرزمین و مقدسات حکایت دارد.

 حزب الله لبنان در ادامه اعلام کرد: خون این شهید، مشعل نورانی برای نسل‌های آینده و مبارزان شجاع فلسطین خواهد و همچنین انقلابی را رقم خواهد زد که تا آزادی کل فلسطین از نهر تا بحر آرام نخواهد گرفت.

این بیانیه در پایان با تبریک شهادت این مبارز به ملت فلسطین، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی یک رژیم نژاد پرست موقت است و خون این شهدا راه را برای پیروزی نهایی هموار خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی پس از این عملیات تمام توان اطلاعاتی و نظامی خود را برای بازداشت التمیمی به کار گرفت اما با شکست مفتضحانه دیگری رو برو شد.

عدی التمیمی از اعضای گروه «عرین الاسود» یازده روز پیش پس از انجام عملیات تیراندازی و مجروح کردن یکی از نظامیان رژیم اسراییل در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین معالیه أدومیم واقع در شرق شهر اشغالی بیت المقدس به شهادت رسید.

وی همچنین مجری عملیاتی بود که طی آن در روز شنبه ۱۶ مهر به شماری از عناصر پلیس رژیم اشغالگر قدس در پست بازرسی در ورودی اردوگاه فلسطینی شعفاط تیراندازی کرد که در اثر آن یک نظامی صهیونیست کشته و دو تن دیگر از آنان زخمی شدند.

کرانه باختری رود اردن در هفته‌های اخیر شاهد درگیری‌های مسلحانه روزانه بین مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس بوده و این رژیم نتوانسته است از گسترش موج این درگیری ها جلوگیری کند.

انتهای پیام
captcha