ابعاد اغتشاشات از همه زوایا مورد بررسی قرار گیرد
کد خبر: 4093717
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

ابعاد اغتشاشات از همه زوایا مورد بررسی قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه ابعاد اغتشاشات باید از همه زوایا مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: متأسفانه رسانه‌ها و بخش بزرگی از جامعه نخبه استان و سیاسیون عملکرد ضعیف و غیر قابل قبولی در تبیین مسائل داشتند.

شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شامگاه گذشته، 30 مهرماه در جلسه هم‌اندیشی با مدیران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان با بیان اینکه در ماجرای فوت خانم امینی رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان استانی با این خانواده داغدیده ابراز همدردی کردند، اظهار کرد: سوء‌استفاده دشمنان و جریانات معاند از این رویداد برای ما کاملاً واضح و مبرهن است.

وی با بیان اینکه ابعاد اغتشاشات باید از همه زوایا مورد بررسی قرار بگیرد، افزود: متأسفانه رسانه‌ها و بخش بزرگی از جامعه نخبه استان و سیاسیون عملکرد ضعیف و غیر قابل قبولی در تبیین مسائل داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به فتنه‌های برنامه‌ریزی شده گوناگون در سه دهه اخیر در کشور اشاره و بیان کرد: هریک از اغتشاشات و نا آرامی‌ها در گذشته به دلایل مختلف سیاسی و اقتصادی روی دادند اما فتنه اخیر یک فتنه عقیدتی بود که جوانب آن مدت‌های مدیدی است که توسط اتاق‌های فکر و عملیات دشمن طراحی شده و به دنبال مصداقی بودند که فوت مرحومه امینی را برای این کار مناسب دیدند و شروع به عملیات متراکم و معتنابهی کردند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور و دیگر تصمیم‌گیران کشور بر به رسمیت شناختن حق اعتراض مسالمت‌آمیز و قانونی تأکید دارند، اما همگان باید میان اعتراض و اغتشاشات تفکیک قائل شوند.

رمضانی در ادامه گفت: در کشور بیش از ۷ هزار نفر شهید زن داریم که از این تعداد ۵۶۶ نفر از آن شهدا متعلق به کردستان است و برخی از آنها توسط همین جریان‌های معاند مدعی دروغگو به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه استاندار کردستان و مسئولان استان با کار شبانه‌روزی در فکر توسعه و پیشرفت استان هستند، اظهار کرد: در عرصه مدیریت وقایع و حوادث منکر وجود برخی کج‌سلیقگی‌ها، مشکلات و نارسایی‌ها در کشور و به تبع آن در استان نیستیم اما وجود این مشکلات نباید منجر به آسیب دیدن دیگران و سلب امنیت جامعه شود.

وی از اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی استان خواست صرف‌نظر از وجود برخی مشکلات و کمبودها به رسالت خود که همانا خبررسانی و آگاهی بخشی روشنگرانه و منصفانه به جامعه است در حد توان و وسع خود اقدام کنند و در کنار آن از افشای اخبار جعلی رسانه‌های بیگانه واهمه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha