«آزادی مشروط» ده‌نمکی از امشب آغاز می‌شود + فیلم
کد خبر: 4093805
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

«آزادی مشروط» ده‌نمکی از امشب آغاز می‌شود + فیلم

«آزادی مشروط» سریالی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی است که از امشب اول آبان روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

مسعود ده‌نمکی، کارگردان سریال «آزادی مشروط» به ایکنا خبر داد: این مجموعه تلویزیونی از امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این کار به طور همزمان با پخش، مراحلی فنی را هم پشت سر می‌گذارد. این سریال تلویزیونی در 52 قسمت پخش خواهد شد.

وی افزود: این سریال با زبانی طنز به کرونا می‌پردازد. در این کار قرار است به فعالیت گروه‌های جهادی ، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا پرداخته شود. در این کار علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی را هم بر عهده دارم. این کار لوکیشن‌های بسیار دارد که بسیاری از بخش های آن مربوط نماهای بیرونی است.

ده‌نمکی ادامه داد: قصه این سریال بر اساس طرحی از خودم و به قلم؛ کریم خودسیانی و شهاب عباسی نوشته شده است که با محوریت طنز، فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران را به تصویر کشیده است. مهران رجبی، پرویز‌فلاحی‌پور، محمود مقامی، عباس محبی، سیدمهرداد ضیایی، شهین تسلیمی، رامین راستاد، علی‌رضا استادی، افشین سنگ‌چاپ، بهنوش بختیاری، مریم کاویانی، حسین رفیعی، سروش جمشیدی، سامان گوران، علی‌رضا مسعودی، پوراندخت مهیمن، محمدرضا رهبری، شهاب عباسی، نیما شاهرخ‌شاهی، حدیثه تهرانی، هلیا امامی، کاوه سماک‌باشی، صهبا شرافتی و لیلا بوشهری در این کار نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فرشاد گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، شهرام خلج طراح گریم، سید حامد محسن‌پور تدوین، مهرداد جلوخانی صداگذار و بابک پناهی طراحی صحنه «آزادی مشروط» را برعهده داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha