دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور با خانواده مهسا امینی
کد خبر: 4094016
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

دیدار نماینده ویژه رئیس‌جمهور با خانواده مهسا امینی

مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دیدار و گفت‌وگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به رئیس دولت ارائه کرد.

عبدالسلام کریمی مشاور رئیس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، روز گذشته، اول آبان‌ برابر وظایف محوله و در راستای تقویت اتحاد و انسجام ملی و خنثی کردن توطئه دشمنان با خانواده مرحوم مهسا امینی دیدار و ضمن دلجویی از آنان، بر ظرفیت بالای قانونی برای پیگیری مطالبات در مراجع ذی‌ربط تأکید کرد.

در این دیدار که در منزل امجد امینی انجام شد؛ خانواده مرحوم با مطرح کردن خواسته‌های خود بر نظارت و پیگیری رئیس‌جمهور در این حادثه تأکید داشتند.

خانواده امینی در این دیدار از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی وی شکایت و بر پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصران حادثه تأکید کردند.

در پایان این دیدار ماموستا عبدالسلام کریمی، ضمن ابراز همدردی خود با حادثه مذکور، بر پیگیری مطالبات خانواده مرحوم امینی از مجاری ذی‌ربط تأکید کرد و افزود: مرحوم مهسا امینی همچون دختر خودم بوده و قطعاً به صورت ویژه پیگیر این مسئله خواهم بود و تمامی دغدغه‌ها و مطالب خانواده امینی را شخصاً به استحضار رئیس‌جمهور خواهم رساند.

گفتنی است؛ ماموستا کریمی در پایان این دیدار گزارش کامل و جزئیات این دیدار را به رئیس‌جمهور اعلام کرده است.

انتهای پیام
captcha