رقابت ۱۲۰ نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش
کد خبر: 4094229
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

رقابت ۱۲۰ نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش

مدیر دفتر قرآن، عترت و نماز ارتش در لرستان با اشاره به رقابت ۱۲۰ نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتش، گفت: یگان‌های تابعه لشگر ۸۴ مستقر در خرم‌آباد موفق به کسب ۱۰ رتبه برتر شدند.

رقابت ۱۲۰ نفر در مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن نیروی زمینی ارتشاسلام بلواسی، مدیر دفتر قرآن، عترت و نماز ارتش در لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: در مرحله منطقه‌ای چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش که از سی‌ام مهر تا دوشنبه، دوم آبان در مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد برگزار شد، ۱۲۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه، جمعی ۱۵ یگان از یگان‌های مستقر در منطقه لرستان و خوزستان با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره با اینکه یگان‌های تابعه لشگر ۸۴ مستقر در خرم‌آباد حائز رتبه‌های برتر شدند، افزود: در بخش کارکنان پایور، اسلام بلواسی رتبه اول رشته قرائت تحقیق، سجاد گوهری رتبه اول رشته حفظ کل قرآن کریم، محمد فولادوند رتبه دوم رشته اذان، یاسر پارسامهر رتبه دوم رشته حفظ ۱۰ جزء، یوسف حسین‌زاده رتبه دوم رشته حفظ ۵ جزء، مهدی نثاری و صادق دهستانی مشترکا رتبه سوم رشته تفسیر قرآن را کسب کردند.

بلواسی اضافه کرد: همچنین، در بخش کارکنان وظیفه نیز مصطفی بگعانی رتبه اول رشته قرائت تحقیق، مصطفی عسگری رتبه اول رشته حفظ ۱۰ جزء، علی مرادپور رتبه دوم رشته اذان را کسب کردند.

آیین اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور منتخبان مناطق لرستان و خوزستان و جمعی از فرماندهان و کارکنان مرکز آموزش شهدای مهندس بروجرد و مسئولان کشوری و لشگری از جمله عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام علی نوری، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش برگزار و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از منتخبان تجلیل شد.

در بخشی از این مراسم از پیشکسوت قرآنی لرستان عزت‌الله گوشه‌ای که سالیان زیادی در ارتش فعالیت‌های قرآنی داشته و شاگردان زیادی را تربیت کرده است، تقدیر شد.

لازم به ذکر است، مرحله نهایی این دوره از مسابقات قرآن کریم ۲۴ دی ماه سال‌جاری و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha