حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) ملت را هوشیارتر کرد
کد خبر: 4095275
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) ملت را هوشیارتر کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) توسط دشمنان هیچ اختلافی بین شیعه و سنی ایجاد نمی‌کند، بلکه موجب آگاه‌تر شدن مردم خواهد شد.

برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با محکوم کردن حملات تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: دشمنان ما کسانی را که برای اقامه نماز و ابراز مودت و محبت به اهل بیت(ع) در شاه چراغ(ع) جمع شده بودند را به تیر بستند که به شهادت رسیدن تعدادی از این افراد کاری پلید و محکوم است.

وی افزود: باید از کسانیکه با تحریک جوانان و نوجوانان و با هیجانی و احساسی کردن فضا باعث ایجاد اغتشاش و شلوغی شدند و نیروی نظامی و امنیتی را به خود مشغول کردند تا دشمن عوامل مزدور خود را با فراغ بال بیشتر وارد کند و چنین جنایاتی را رقم بزنند، سؤال کرد که اکنون کجا هستند؟ چه موضعی دارند و در محکومیت این جنایات چرا عکس‌العملی ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستا، حمله به شاه‌چراغ را نشان از توحش و جنایات داعشی دانست و بیان کرد: قبول کردن مسئولیت توسط داعش نشانگر طراحی چند لایه دشمن برای امنیت است.

وی افزود: رسانه‌هایی که وانمود می‌کردند شهرهای ما در حال سقوط است چرا در برابر جنایات داعشی‌ها موضعی نمی‌گیرند.

حجت‌الاسلام رازیانی یادآور شد: دشمن بداند که با این کارها به جایی نمی‌رسند و هرچه از مردم بکشند مردم هوشیارتر و آگاه‌تر می‌شود و با این کارها هیچ اختلافی بین شیعه و سنی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha