انقلاب تا آزادی ادامه دارد
کد خبر: 4095399
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
جهاد اسلامی:

انقلاب تا آزادی ادامه دارد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به مناسب شصت و ششمین سالروز کشتار کفرقاسم تأکید کرد که ملت فلسطین بر بازپس‌گیری حقوق و بازگرداندن کرامت خود پافشاری می‌کند و به قیام و انقلاب تا دستیابی به آزادی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا، ایرنا نوشت: جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در بیانیه خود به مناسبت شصت و ششمین سالگرد کشتار کفرقاسم تأکید کرد: در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه ملت ما، شصت و ششمین سالگرد کشتار کفرقاسم فرا رسید؛ کشتاری که در آن باندهای تروریستی ۴۹ نفر از شهروندان بی گناه فلسطینی از جمله زنان و کودکان و کارگران را به شهادت رساندند و رنج مردم فلسطین و پلیدی اشغالگران نمایان شد.

کشتار کفرقاسم در چنین روزی در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۵۶ روی داد و به عنوان یکی از پلید‌ترین جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ شناخته می‌شود.

نظامیان رژیم صهیونیستی در آن زمان جلوی فلسطینی‌ها را که از مزارع کشاورزی به سمت خانه ‌هایشان می‌رفتند، گرفته و از آن‌ها سؤال می‌کردند که آیا اهل کفرقاسم هستند و در صورت پاسخ مثبت، آن‌ها را به گلوله می‌بستند. در این جنایت ۴۹ غیرنظامی شهید شدند که شش نفر از آن‌ها زن و ۲۳ نفر دیگر کودک بودند.

در این بیانیه آمده است: جنبش جهاد اسلامی به مردم مقاوم فلسطین در داخل سرزمین‌های اشغالی که همچنان به هویت فلسطینی خود پایبند هستند و در مقابل رژیم جنایتکار اشغالی ایستاده‌اند، درود می‌فرستد.

این جنبش خاطرنشان کرد: حماسه قهرمانانه مجاهدان و مبارزان در امتداد کرانه باختری نشان می‌دهد که ملت فلسطین بر بازپس‌گیری حقوق و بازگرداندن کرامت خود پافشاری دارد و این پیام‌ را می‌رساند که آتش انقلاب به تمام میدان‌ها خواهد رسید و مقاومت برای بیرون راندن اشغالگران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

این جنبش در بیانیه خود آورده است: تأکید می‌کنیم که زنجیره کشتارهای رژیم اشغالگر صهیونیستی از حافظه ملت اصیل ما محو نخواهد شد؛ ملتی که برای به دست آوردن آزادی خود به قیام و انقلاب ادامه می‌دهد و این کشتارها به عنوان شاخصه‌ای در چشم مردم آزاده فلسطین برای جرم‌انگاری دشمن و مجازات آن و عدم سازش و همزیستی با آن باقی خواهد ماند.

جنبش جهاد اسلامی در پایان تأکید کرد: به روح تمام شهدای فلسطین و نیز به اسیران فلسطینی دربند در زندان‌های رژیم صهیونیستی که منتظر روز آزادی و رهایی هستند، درود می‌فرستیم.

انتهای پیام
captcha