خطر خائنان داخلی از تجزیه‌طلبان خارج‌نشین بیشتر است
کد خبر: 4095487
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
مسعود ابوطالبی:

خطر خائنان داخلی از تجزیه‌طلبان خارج‌نشین بیشتر است

مدیرعامل مؤسسه قرآنی ثامن‌الائمه(ع) با بیان اینکه خطر خائنان داخلی از تجزیه‌طلبان خارج‌نشین بیشتر است، گفت: شهادت مظلومانه مدافعان امنیت کشور موجب رنجش خاطر همگان شده است.

مسعود ابوطالبیمسعود ابوطالبی اصفهانی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت ثامن‌الائمه(ع) در گفت‌‌وگو با ایکنا، در خصوص حوادث و اتفاقات اخیر گفت: ملت شریف ایران آگاه باشند خطر خائنان داخلی ایران اسلامی و پشت کردن به اسلام و ایران عزیز، از سلطلنت‌خواهان و تجزیه‌طلبان خارج‌نشین بیشتر است.

وی افزود: در رابطه با اتفاقات اخیر و مخصوصاً عملیات تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع)، روشنگری‌هایی هر چند ناکافی انجام شده است و مردم عزیز ایران اسلامی با بصیرت خود، پی به اهداف پلید استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار، رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان جلاد منطقه‌ای ایشان و به ویژه آل سعود بزدل برده‌اند، اما آنچه به شدت باعث رنجش خاطر همگان شد شهادت مظلومانه مدافعان امنیت کشور در کسوت نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مخصوصاً بسیج و در رأس ایشان، شهید آرمان علی‌وردی است که در آشوب‌های اخیر تهران از سوی لیدرهای آشوب‌گران ربوده و پس از شکنجه‌های فراوان با شوکرهای خاص به کما می‌رود و پیکر بی‌جان و غرق در خون  این عزیز در کنار خیابان پیدا می‌شود.

ابوطالبی ادامه داد: فیلم کوتاهی از ایشان در حال شکنجه توسط ایرانی‌های فریب خورده خائن که خود را مدافع حقوق بشر می‌دانند و شعار آزادی سر می‌دهند در فضای مجازی منتشر شده است که خون هر ایرانی با غیرت را به جوش می‌آورد‌، گناه یک جوان 21 ساله خوش اخلاق و تحصیل کرده که برای حفظ امنیت و ناموس مردم پا به میدان می‌گذارد چیست؟

مدیرعامل مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) خطاب به اغتشاشگران، بیان کرد: ای وطن‌فروشان نامرد که بعضی از روی جهالت و بعضی دیگر از سر بغض و کینه و کسب قدرت و پول، دست به این جنایات می‌زنید، بدانید که ملت ایران آگاه است و با رهبری حکیمانه و مقتدرانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، بر تمامی این مشکلات فائق خواهد آمد و پشت شما را به خاک می‌مالد و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(عج) خواهد رسانید. ان شاء‌الله.

دبیر مجمع مؤسسات قرآنی استان اصفهان گفت: مسئولان عزیز نظم، امنیت و دستگاه قضایی کشور، دیگر رأفت اسلامی و صبر و مدارا با این جنایتکاران کافی است و باید با اقتدار و برخورد مناسب، وضعیت را تغییر و آرامش را به کشور برگردانید. برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق داریم.

مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) با سابقه فعالیت بیست و سه ساله در عرصه قرآن، توانسته در سال ۹۳ بین هزار مؤسسه قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رتبه ممتاز را به دست آورد. این مؤسسه دارای هشت شعبه فعال در سراسر استان اصفهان است و دوره‌های آموزشی قرآنی را به صورت حضوری و غیر حضوری و رایگان به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

شعبه اصلی این مؤسسه به نشانی خیابان چهارباغ خواجو، روبه‌روی درب صدا و سیما واقع شده است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha