اقدامات کورکورانه تروریستی خللی در راه ایران ایجاد نمی‌کند
کد خبر: 4095627
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

اقدامات کورکورانه تروریستی خللی در راه ایران ایجاد نمی‌کند

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان در پی محکومیت حمله تروریستی به زائران حضرت احمد‌بن‌موسی‌الکاظم(ع)، بیانیه‌ای صادر کرد.

محکومیت حمله تروریستی به زائران حرم حضرت احمد‌بن‌موسی‌الکاظم(ع)به گزارش ایکنا، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گلستان، طی بیانیه‌ای حمله تروریستی چهارشنبه، چهارم آبان‌ماه را به زائران حرم حضرت احمد‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) را محکوم کرد. متن این بیانیه بدین شرح است؛ 

«انالله و انا الیه راجعون

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ/که (آن بی‌گناهان) به چه جرم و گناه کشته شدند؟! (تکویر/9)

حادثه غم‌انگیز و دلخراش حرم مطهر حضرت احمد‌بن‌موسی(شاهچراغ) و شهـادت جمعی از هموطنان مؤمن را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام عظمای ولایت و عموم مردم شریف ایران به ویژه امت خداجوی استان فارس(شیراز) تسلیت عرض می‌کنیم.

بی‌شک این اقدامات کورکورانه تروریستی و هدف قرار دادن زائران حرم، زنان و کودکان، نه تنها خلل و مانعی در طی نمودن راه نورانی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد، بلکه سبب مضمحل و رسوا نمودن دسیسه‌ها، خدعه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی در حوادث اخیر خواهد شد.

ما مؤسسات قرآنی استان ولایتمدار گلستان ضمن اعلام همدردی و همبستگی همه جانبه با خانواده‌های شهیدان و مجروحان این حمله تروریستی، آن را به شدت محکوم کرده و اعلام می‌داریم، امنیت ملی خط قرمز همه آحاد مردم ما است و از دستگاه قضایی کشور، خواستار برخورد قاطع و محاکمه تروریست‌های تکفیری، اغتشاشگران و متعارضان به مقدسات دینی و جان و مال مردم عزیز و غیرتمندان را داریم.

از درگاه خداوند قادر متعال برای روح بلند شهیدان این حادثه ناجوانمردانه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل و کامل مسئلت داریم.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان گلستان»

انتهای پیام
captcha