زخمی‌شدن 5 صهیونیست در دو عملیات نیروهای مقاومت
کد خبر: 4095720
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

زخمی‌شدن 5 صهیونیست در دو عملیات نیروهای مقاومت

منابع خبری از زخمی شدن 5 صهیونیست در دو عملیات جداگانه نیروهای مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش ایکنا، به نقل از شهاب نیوز، منابع خبری از زخمی شدن ۵ شهرک‌نشین صهیونیست، طی دو عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

همچنین رسانه‌ها از وقوع دو عملیات استشهادی در شرق قدس و همچنین «اریحا» در کرانه باختری نیز خبر دادند.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در جریان عملیات زیرگرفتن با خودرو در اریحا، چند صهیونیست زخمی شده‌اند.

بر اساس اعلام منابع خبری یک جوان فلسطینی با خودرو، گروهی از نظامیان صهیونیست را در نزدیکی اریحا زیرگرفته است؛ به گفته این رسانه‌ها، این عملیات در دو نقطه مختلف در تقاطع «الموگ» و تقاطع نبی موسی (ع) اتفاق افتاده است.

منابع عبری‌زبان تأکید کردند که مجری عملیات قصد داشت در نقطه‌ای دیگر نیز نظامیان صهیونیست را زیر بگیرد که در نهایت هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.

در همین راستا شیخ مصطفی ابو عره، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی پیرامون توسعه عملیات نیروهای مقاومت گفت: ورود الخلیل به خط داغ مقاومت در کرانه باختری، رخداد بزرگ و مهمی است که صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرده است.

وی افزود: ورود الخلیل به روند مبارزات اخیر در کرانه باختری، عامل قدرت جدیدی برای مقاومت در مواجهه با اشغالگران صهیونیست است.

این رهبر حماس تأکید کرد: آنچه که رژیم صهیونیستی از آن وحشت دارد، این است که مقاومت و انتفاضه همه جانبه کل کرانه باختری را فرا گیرد و این مسئله‌ای است که باعث به لرزه درآمدن ارکان قدرت رژیم صهیونیستی می‌شود.

ابو عره با اشاره به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری، افزود: امتداد خط مقاومت به الخلیل، رخدادی طبیعی در راستای گسترش روش مقاومتی در کل کرانه باختری است که همچون شعله‌های آتش منتشر شده و موانع پیش رو را از بین می‌برد.

خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در گفت‌وگویی با خبرگزاری فلسطین الیوم تأکید کرد: مقاومت در کرانه باختری ادامه خواهد داشت و دایره این مقاومت گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha