دوره‌های آموزشی دارالقرآن مرکزی منطقه ۳ تهران اعلام شد
کد خبر: 4096195
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

دوره‌های آموزشی دارالقرآن مرکزی منطقه ۳ تهران اعلام شد

فراخوان ثبت‌نام در دوره‌‌های تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی، کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین و آموزش مفاهیم دینی به کودکان دبستان و پیش از دبستان از سوی دارالقرآن مرکزی منطقه ۳ شهرداری تهران منتشر شد.

قرآنراضیه امیرسرداری، مسئول دارالقرآن مرکزی منطقه ۳ شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به دوره‌های نیمه دوم سال این دارالقرآن گفت: دوره تربیت مربی مهد و پیش‌دبستانی با متد آموزشی مبتنی بر اصول روانشناسی کودک طی دو مرحله مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق ویژه بانوان 18 تا 40 سال است، اظهار کرد: کلاس‌های این دوره پنجشنبه‌ها تشکیل خواهد شد. علاقه‌مندان به کار با خردسالان و آشنایی با روانشناسی کودک تا 15 آبان‌ماه فرصت دارند، از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله با شماره ۰۹۳۶۵۳۷۲۶۰۲ در ارتباط باشند یا مشخصات و دوره مورد نظر را در قالب پیامک به شماره فوق ارسال کنند.

امیرسرداری اضافه کرد: این دوره با تخفیف ویژه برای مربیان معرفی شده از سوی مؤسسات قرآن و عترت برگزار می‌شود. همچنین نفرات برتر دوره به مراکز و مؤسسات و سرای محلات مناطق، جهت تدریس اعلام می‌شوند.

مسئول دارالقرآن مرکزی منطقه۳ شهرداری تهران بیان کرد: همچنین سلسله کارگاه‌های آموزشی رایگان والدگری با محوریت «هر آنچه والدین در حوزه تربیت کودکان و نوجوانان باید بدانند» با سرفصل‌هایی چون فرزندپروری، بررسی اختلالات و مسائل رفتاری کودک و نوجوان، مهارت‌های زندگی، ارتباط مؤثر، رسانه و فضای مجازی و موسیقی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا دوره آموزش مفاهیم دینی به کودکان دبستان و پیش از دبستان را همراه با بازی، قصه‌گویی و نمایش خلاق برگزار کنیم.

یادآور می‌شود، دارالقرآن مرکزی منطقه ۳ شهرداری تهران در بزرگراه صدر، خروجی بهار جنوبی با شماره تماس 02122782535 قرار دارد.

انتهای پیام
captcha