آغاز اکران انیمیشن ایرانی «لوپتو» در قزوین
کد خبر: 4096591
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۸

آغاز اکران انیمیشن ایرانی «لوپتو» در قزوین

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان قزوین از اکران انیمیشن ایرانی «لوپتو» در سینما بهمن قزوین خبر داد.

سینما بهمن

میلاحبیبی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» با شعار شادی ساختنی است از روز چهارشنبه یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ در سینما بهمن قزوین آغاز شد.

وی افزود: این انیمیشن که داستان آن با محوریت کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو ساخته شده به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری است و محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان قزوین تصریح کرد: لوپتو یک انیمیشن سینمایی موزیکال با فضایی شاد و مهیج است که با تکنیک سه بعدی در استودیو فراسوی ابعاد توسط هنرمندان کرمانی تولید شده است.

حبیبی به جوایز متعدد این انیمیشن در جشنواره‌های کودک و نوجوان اشاره و بیان کرد: با توجه به همزمانی اکران این انیمیشن فاخر با فصل بازگشایی مدارس پیشبینی می‌کنیم استقبال بسیار خوبی از آن در سینماهای استان صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ها و برنامه‌های جانبی متنوعی در کنار اکران این انیمیشن برای خانواده‌های استان قزوین در نظر داریم که ظرف روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان قزوین در رابطه با اکران سیار این انیمیشن، گفت: در شهرستان‌های استان نیز امکان اکران سیار این فیلم وجود دارد و با توجه به درخواست مخاطبان این امکان فراهم است تا کودکان و همشهریانی که درشهرهای فاقد سینما سکونت دارند از دیدن این انیمیشن محروم نشوند.

حبیبی گفت: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت گیشه ۷ به نشانی www.gisheh7.ir مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha