موکب فرهنگی منطقه ۱۳ به نام شهید دانش‌آموز برپا می‌شود
کد خبر: 4096662
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان؛

موکب فرهنگی منطقه ۱۳ به نام شهید دانش‌آموز برپا می‌شود

به مناسبت برگزاری مراسم ۱۳ آبان‌، موکب فرهنگی منطقه ۱۳ به نام شهید اسماعیل کرمی، از شهدای دانش‌آموز منطقه در مسیر راهپیمایی مردم برپا می‌شود.

محمدهادی علی‌احمدی، شهردار منطقه 13 در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به پشتوانه مردم ولایی، شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به صورت پرشورتر از همیشه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ملت ولایی و همیشه در صحنه این روز را پاس داشته و از انقلاب حفاظت کرده و دین خود را به انقلاب اسلامی و شهدای گلگون‌کفن ایران اسلامی ادا می‌کنند.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: در همین راستا موکب پذیرایی و فرهنگی منطقه 13 با ارائه خدمات فرهنگی، چکاپ سلامت، کارشناس و مبلّغ مذهبی، نمایش عروسکی، قاب عکاسی و پذیرایی میزبان شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی برپا خواهد بود.

علی‌احمدی بر لزوم آماده‌سازی محدوده و ارائه خدمات بهتر به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: در همین راستا فضاسازی محدوده متناسب با این روز انجام شده و همکاری لازم با سایر دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم انجام شده است.

شهردار منطقه 13 تصریح کرد: موکب فرهنگی منطقه ۱۳ به نام شهید اسماعیل کرمی، شهید دانش‌آموز منطقه در مسیر راهپیمایی (تا نماز جمعه) در خیابان طالقانی از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ ظهر برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha