تکریم نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن «مشکات» در لبنان
کد خبر: 4096740
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

تکریم نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن «مشکات» در لبنان

انجمن قرآنی توجیه و ارشاد لبنان طی مراسمی از «مریان محمد مصطفی»، نفر نخست مسابقات بین‌المللی قرآن «مشکات» کشورمان، تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا از لبنان؛ در این مراسم از مریان محمد مصطفی نفر اول رشته حفظ کل بخش بانوان دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن «مشکات» ایران که به صورت مجازی برگزار شده بود، تجلیل شد.

انجمن قرآنی توجیه و ارشاد لبنان در این مراسم، تقدیرنامه و هدیه‌ای نقدی به مریان مصطفی اهدا و برای وی موفقیت در زندگی علمی و در مسیر اجرای آموزه‌های قرآنی در زندگی اجتماعی را خواستار شد.

یادآور می‌شود، دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات که از ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ مصادف به عید سعید غدیر خم به همت مؤسسه قرآنی «مشکات» آغاز شده بود، ۲۲ مهرماه مصادف با ولادت با سعادت پیامبر‌(ص) و امام جعفر صادق‌(ع) طی مراسمی به کار خود پایان داد و در این مراسم از نفرات برتر مسابقات کشوری و بین‌المللی تقدیر شد.

در این رقابت ۷۳ کشور از قاره‌های مختلف جهان شرکت کردند و ۳۰ نفر در بخش بین‌الملل در سه بخش حفظ کل بانوان، حفظ کل آقایان و قرائت تقلیدی آقایان حائز رتبه شدند.

گفتنی است، انجمن قرآنی توجیه و ارشاد لبنان در سال 1408 هجری در لبنان تأسیس شد، این انجمن پرورش نسلی آشنا به آموزه‌های قرآن با هدف جامعه‌ای صالح و متخلق به اصول، ارزش‌ها و فضیلت‌های اخلاقی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام
captcha