کارگاه «ارتقای سواد رسانه‌ای» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4097321
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

کارگاه «ارتقای سواد رسانه‌ای» در لرستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: کارگاه آموزشی «ارتقای سواد رسانه‌ای» با موضوع «جنگ روایت‌ها و واکاوی نقش رسانه در مهندسی سیاسی جوامع» 19 آبان‌ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

اعظم روانشاد، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 14 آبان‌ماه در سخنانی با بیان اینکه در جامعه امروز و جنگ روایت‌ها، دست برتر را رسانه‌ دارد که روایت خود را از آن رویداد غالب کند، افزود: رسانه‌ای قوی‌تر است که استراتژی مشخص برای روایت رویدادها داشته باشد.

وی گفت: در راستای توانمندسازی رسانه‌های استان، در مبحث مهم سواد رسانه‌ای همایش «ارتقای سواد رسانه‌ای» با موضوع جنگ روایت‌ها و واکاوی نقش رسانه در مهندسی سیاسی جوامع با تدریس معصومه نصیری، مدرس و پژوهشگر سواد رسانه‌ای در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: این همایش با همکاری حوزه هنری استان، بسیج رسانه استان،‌ بسیج هنرمندان استان و قرارگاه فرهنگی، اجتماعی صاحب‌الامر، پنج‌شنبه، 19 آبان‌ماه، ساعت 8:30 در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار خواهد شد.

روانشاد گفت: بعد از برگزاری این همایش مقرر شده است ماهانه نشست‌های مجازی یا حضوری با موضوع سواد رسانه در استان ویژه فعالان فرهنگی و اصحاب رسانه برگزار شود.

انتهای پیام
captcha