دوره‌های آموزشی مؤسسه جبرئيل امين قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4097385
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

دوره‌های آموزشی مؤسسه جبرئيل امين قم برگزار می‌شود

مؤسسه جبرئیل امین دوره‌های آموزشی خود را به صورت رایگان و فقط با دریافت بهای کتاب از قرآن‌آموزان برگزار می‌کند.

دوره‌های آموزش قرآنبه گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جبرئیل امین قم، دوره‌های آموزشی خود را به منظور ایجاد زمینه جذب حداکثری فراگیران و علاقه‌مندان و خدمات با کیفیت‌تر و بیشتر، به صورت غیرحضوری(تلفنی یا بهره‌مندی از فضای مجازی) و فقط با دریافت بهای کتاب و منبع هر دوره برگزار می‌کند.

این دوره‌ها در زمینه آموزش عمومی و تخصصی شامل رشته‌های تجوید، روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی، ترجمه و مفاهیم و تدبر در قرآن، صوت و لحن، علوم حدیث ویژه بانوان و آقایان بزرگسال و در بخش کودکان و نوجوانان شامل حفظ موضوعی، حفظ جزء سی‌ام، آموزش نماز و احادیث است.

در کنار آن نیز مرکز علوم قرآنی جبرئیل امین، دوره آموزش کاربردی ترجمه و مفاهیم قرآن را براساس مجموعه 30 جلدی ترجمه و مفاهیم (عنوان‌بندی شده براساس آیات، خلاصه تفسیر و تمامی لغات هر جزء در یک جلد) به صورت حضوری و مکاتبه‌ای را برگزار می‌کند.

برگزاری دوره شرح زیارت آل‌یاسین براساس کتاب خلاصه شرح و تحقیق زیارت آل‌یاسین تألیف آیت‌الله سیدفرید موسوی، پاسخ به سؤالات اعتقادی، امام‌شناسی و مهدویت، سبک زندگی اسلامی، آداب تلاوت و کارگروه‌های مشاوره مذهبی، حقوقی و خانوادگی (به صورت شبانه‌روزی) از جمله سایر برنامه‌های این مؤسسه است.

متقاضیان و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 9099070201-9099070202(بدون صفر) تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha