دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4098139
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴

دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال در قزوین برگزار می‌شود

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، برای دومین بار در قزوین در بخش‌های انیمیشن، نرم‌افزار موبایلی و بازی‌های موبایلی برگزار خواهد شد.

تولید محتوای مجازی

مرتضی امیری، مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: در سال جاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، علاوه بر بخش تخصصی به‌صورت مردم پایه و عمومی نیز برگزار می‌شود و فراخوان‌ها در این خصوص اعلام‌شده که علاقه‌مندان می‌توانند از ۹ الی ۲۰ آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی در ادامه بیان کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال در قالب عکس، ویدئوهای موبایلی، پوستر و آثار گرافیکی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان باید در سایت کشوری آثار خود را ثبت کنند و درنهایت این آثار در قزوین داوری خواهد شد، همچنین هم‌زمان با اختتامیه رویداد تخصصی از نفرات برتر در بخش آثار عمومی نیز تقدیر می‌شود.

این مسئول گفت: سال گذشته استقبال خوبی را برای رویداد تخصصی شاهد بودیم و ۲۲ تیم در این رویداد شرکت کردند و در سال جاری نیز پیش‌بینی می‌کنیم ۳۰ الی ۳۵ تیم در رویداد شرکت کنند. این رویداد در فضای ۴۸ ساعته شبانه‌روزی برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان به رقابتی هیجانی بپردازند.

وی تصریح کرد: موضوع تولید محتوا در افتتاحیه رویداد اعلام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Qazvin_event@ مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۹۲۸۷۷۶۶۲ تماس بگیرند.

امیری تأکید کرد: توانمندسازی تیم‌ها یکی از اهداف ما است زیرا اعتقاد داریم تمامی مشاغل آینده در بستر فضای مجازی خواهد بود و دانش آموزان و دانشجویان باید بدانند که دولت میزی برای استخدام ندارد بلکه باید با کارآفرینی اشتغال‌زایی کنند.

وی گفت: مسئولین مربوطه از این رویداد بازدید خواهند کرد زیرا یکی دیگر از اهداف ما حمایت از تیم‌هاست و ما در تلاش هستیم با ارگان‌های مختلف ارتباط بگیریم تا تیم‌های توانمند جهت تولید محتوا به ارگان‌های مختلف متصل شوند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان قزوین اظهار کرد: در اختتامیه این رویداد از چهره برتر فضای مجازی استان قزوین تقدیر به عمل می‌آید و نفرات برتر رویداد تخصصی به رویداد کشوری که در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha