جوانان مستعد حمایت می‌شوند
کد خبر: 4098514
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

جوانان مستعد حمایت می‌شوند

شهردار تبریز از توجه و نگاه ویژه شهردرای به استعدادیابی و حمایت از جوانان و نوجوانان مستعد تبریز در همه حوزه ها خبر داد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، 19 آبان‌ماه، در نشست مدیران ارشد شهرداری از توجه و نگاه ویژه شهرداری به استعدادیابی و حمایت از جوانان و نوجوانان مستعد تبریز در همه حوزه ها خبر داد و گفت: در راستای پرورش و هدایت درست جوانان و نسل سازی برای پیشرفت و توسعه آتی شهر، به شکلی که زمینه مشارکت پذیری و نقش آفرینی همه آحاد جامعه به ویژه جوانان را فراهم آورد، شهرداری تبریز خود را متعهد به برنامه ریزی در حوزه شناسایی و جذب استعدادهای جوان و نخبه می داند.

وی افزود: بخش مهمی از سیاست‌ها و برنامه ریزی‌های پیش روی شهرداری تبریز، تمرکز روی مسائل اجتماعی و فرهنگی خواهد بود و این وظیفه در راستای تاکیدات و سیاست گذاری های شورای اسلامی شهر در مسیر صحیح و اثربخش خود هدایت خواهد شد.

شهردار تبریز در عین حال از مدیران شهرداری، معاونان و شهرداران مناطق خواست، بر برنامه ریزی ها و اقدامات عملی در راستای شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، علمی و ادبی شهر متمرکز شوند.

انتهای پیام
captcha