هوشیاری مردم مانع رسیدن دشمن به اهدافش شد
کد خبر: 4098584
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

هوشیاری مردم مانع رسیدن دشمن به اهدافش شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اغتشاشات اخیر و ایجاد ناآرامی در کشور، گفت: هوشیاری مردم مانع رسیدن دشمنان نظام به نقشه‌های شوم‌شان شده است.

منصور احمدی، مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، ۱۹ آبان در همایش «ارتقای سواد رسانه‌ای» با موضوع جنگ روایت‌ها و واکاوی نقش رسانه در مهندسی سیاسی جوامع که در خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مطالبات به حق اصحاب رسانه، ارتقای سطح آموزش در حوزه سواد رسانه‌ بوده است، افزود:  برگزاری این همایش  نقطه آغازی برای ادامه این همایش‌ها خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه امروز عرصه جنگ است و متقابل آتش فکری، فرهنگ حتی در حوزه نظامی تبادل می‌شود اضافه کرد: دشمن اعتقاد، حجاب و عفاف را هدف قرار داده است؛ بنابراین آگاهی‌بخشی از سوی رسانه‌ها ضروری است. 

احمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر  برنامه‌ریزی دشمن در اغتشاشات اخیر و ایجاد ناآرامی در کشور، اضافه کرد: هوشیاری مردم مانع رسیدن دشمنان نظام به نقشه‌های شوم‌شان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر افزایش آگاهی در حوزه سواد رسانه‌ای، افزود: باید در این حوزه به مباحث تخصصی پرداخته شود و موارد انصاف رعایت شود.

فریدون کریمی‌والا، مسئول سازمان بسیج هنرمندان نیز در این مراسم، گفت: سلسله مباحث آموزش سواد رسانه‌ای پیگیری خواهد شد که در استان بیشتر به آنها پرداخته شود.

وی افزود: اغتشاشات یک برنامه‌ریزی حساب شده بود ولی آنچه مسلم است قلم اصحاب رسانه در نگارش و ثبت اتفاقات بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha