اجرای طرح «معراج» با اهدای جوایز میلیونی + صوت
کد خبر: 4099231
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
مؤسسه مشکات البرز برگزار می‌کند

اجرای طرح «معراج» با اهدای جوایز میلیونی + صوت

مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات با اشاره به اجرای طرح قرآنی معراج با جوایز میلیونی به مخاطبان گفت: با توجه به اهمیت نماز و تصحیح آن، مؤسسه قرآنی مشکات استان البرز با همکاری رادیو قرآن اقدام به اجرای طرح قرآنی معراج با موضوع صحیح‌خوانی نماز کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری طرح قرآنی معراج اظهار کرد: نماز عبادتی است که مایۀ رشد انسان می‌شود و لذا اهمیت نماز تا جایی است که خدای متعال و ائمه معصومین(ع) آن را اصل و اساس دین دانسته و مهم‌ترین شاخصه و ویژگی مؤمن را دلبستگی‌اش به نماز و مداومت در به جا آوردن آن بیان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تأکید مدام بر نماز و اهمیت آن از آموزه‌هایی است که در کلام اهل‌بیت(ع) به فراوانی آمده است، افزود: حضرات معصومین(ع) نیز اهتمام ویژه‌ای به نماز اول وقت داشتند و آن را ستون دین، رکن اسلام، اولین موضوع در حساب و کتاب‌قیامت، مایۀ شفاعت بیان کرده‌اند.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات تصریح کرد: با توجه به اهمیت نماز و تصحیح آن مؤسسه قرآنی مشکات استان البرز با همکاری رادیو قرآن اقدام به اجرای طرح قرآنی معراج با موضوع صحیح‌خوانی نماز کرده است. این طرح با هدف ارتقای سطح قرائت نماز هموطنان و ترغیب و تشویق جوانان و نوجوان به قرائت صحیح نماز برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از ابتدای آذرماه گفت: علاقه‌مندان در تمام گروه‌های سنی اعم از آقا و خانم می‌توانند فایل قرائت نماز خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا و بله به شماره ۰۹۰۰۱۶۸۰۰۱۶ ارسال و در قرعه‌کشی این طرح با جوایز ارزنده حداقل یک میلیون تومانی بهره‌مند شوند. البته همه کسانی که در این طرح شرکت و فایل نماز خود را ارسال کنند به صورت قرعه‌کشی به ۱۷۰ نفر حداقل مبلغ یک میلیون تومان اهدا می‌گردد.

وی اظهار کرد: در ذیل این طرح ۶۰ برنامه رادیویی از شنبه تا پنجشنبه در نظر گرفته شده است که روزانه و به صورت تصادفی صوت ۳ تا ۵ نفر از شرکت‌کنندگان را به صورت زنده در برنامه‌ای به همین نام(معراج) از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ از آنتن رادیو قرآن پخش می‌کند. در پایان هر برنامه به حساب برترین شرکت‌کننده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به صورت آنی واریز می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی مشکات با بیان اینکه علاقه‌مندان از هم اکنون می‌توانند آثار خود به شماره پیام‌رسان‌های ایتا و بله ارسال کنند، گفت: شرکت‌کنندگان عزیز باید همراه با شماره تلفن خود، نام و نام خانوادگی و مشخصات شناسایی خود را ارسال کنند. در پایان این طرح مراسم جشنی در ایام دهه فجر همزمان با سالروز تأسیس رادیو قرآن با حضور افراد شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

کد
انتهای پیام
captcha