مراسم «میثاق با ولایت» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 4099386
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

مراسم «میثاق با ولایت» در اراک برگزار می‌شود

مراسم «میثاق با ولایت» با حضور پیکر شهیدان اسدالله اسدی و علی‌اکبر سلیمانی، شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در اراک برگزار می‌شود.

شهدای تازه تفحص شده

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، مراسم «میثاق با ولایت» با حضور شهیدان والامقام  اسدالله اسدی و علی اکبر سلیمانی، شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مراسم فردا، ۲۴ آبان از ساعت ۱۸:۳۰ در اراک، میدان شهدا، پیاده راه امیرکبیر برگزار شده و پس از آن تشییع به سمت مسجد شمس واقع در خیابان شهید رجایی این شهرستان انجام می‌شود.

شهید علی‌اکبر سلیمانی در اولین روز از فروردین‌ماه سال ۱۳۴۲ در میلاجرد از توابع شهرستان کمیجان چشم به دنیا گشود. در زمان جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۶ جهت انجام خدمت مقدس سربازی به عنوان پاسدار وظیفه لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون در چهارم تیر سال ۱۳۶۷ به شهادت رسید. 

همچنین شهید اسدالله اسدی در سال ۱۳۴۲، در روستای ميلاجرد متولد شد و برای انجام خدمت وظيفه، به عنوان سرباز، عازم جنوب كشور شد و از طرف لشکر مهندسی رزمی ۴۲ قدر امر جهاد يافت و در تاريخ چهارم تيرماه سال ۱۳۶۷، به همراه هم‌‌رزم و هم‌سنگر و دوست صديق و شهيد وارسته، علی‌اكبر سلیمانی، در جزيره مجنون به معبود خود پيوست و به شهادت رسید، پیکر مطهر او در منطقه مفقود شد.

انتهای پیام
captcha