بازشدن صفحه جدید «حجاب» در زندگی هنرمند لبنانی
کد خبر: 4099412
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

بازشدن صفحه جدید «حجاب» در زندگی هنرمند لبنانی

محجبه شدن لیا، خواننده زن لبنانی با استقبال گسترده طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. او می‌گوید که پاک کردن همه محتوای صفحاتش در شبکه‌های مجازی کار راحتی نبوده است؛ اما لیا این کار را از روی اعتقاد انجام داد تا صفحه جدیدی در زندگی خود باز کند.

به گزارش ایکنا، پایگاه خبری عرب‌زبان احداث نت نوشت:  کم نیستند، هنرمندان و ستارگان زن در جهان عرب که مسیر زندگی خود را با محجبه شدن تغییر دادند؛ بخصوص که اغلب آنها با وجود شایعات و فشارهایی که در معرض آن قرار دارند به حجاب خود پایبندند حتی اگر به قیمت از دست دادن خیلی از فرصت‌ها و شهرتشان باشد.

لیا حمزه، یک خواننده و هنرمند لبنانی است که با حذف همه تصاویر و کلیپ‌هایی که  طی سال‌های گذشته تاکنون از خود در صفحات مجازی منتشر کرده بود تصمیم به تغییر رویه زندگی خود و محجبه شدن گرفته است.

این ستاره لبنانی شب گذشته تصاویری از خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که در آن با لباسی سفید ظاهر شده و آن را با شال و کلاهی به همین رنگ هماهنگ کرد.

وی در اظهار نظر در مورد این تصاویر می‌گوید که مدت‌ها بود که به این اقدام فکر می‌کرد و از سوی مادر، خاله و نزدیکانش برای محجبه شدن تشویق شده و حالا از این تصمیم قطعی خود بسیار راضی است.

لیا در ادامه می‌گوید که پاک کردن همه محتوای صفحاتش در شبکه‌های مجازی کار راحتی نبوده است؛ اما او این کار را از روی اعتقاد انجام داد تا صفحه جدیدی در زندگی خود باز کند.

تصاویری از لیا و تصمیم او برای پوشیدن حجاب با استقبال گسترده دنبال‌کنندگان او روبه‌رو شد  که این اتفاق را به او تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت و سلامت داشتند.

لیا حمزه همچنین یکی از مشهورترین ستاره‌های شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید و 4.8 میلیون فالوور در  تیک تاک دارد. او سپس کانال یوتیوب خود را ایجاد کرد و در سال 2021 اولین آهنگ خود را به نام Nawiala ضبط کرد که موفقیت بزرگی برای او محسوب می‌شد.

انتهای پیام
captcha