برنامه‌های هفته کتاب فرهنگسرای قرآن اعلام شد
کد خبر: 4099475
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

برنامه‌های هفته کتاب فرهنگسرای قرآن اعلام شد

فرهنگسرای قرآن همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان و مدارس شهر تهران دارد.

هفته کتاب و کتاب‌خوانیبه گزارش ایکنا، فرهنگسرای قرآن و کتابخانه هدی این فرهنگسرا، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، خدمات و برنامه‌های ویژه‌ای را بر تمامی مقاطع سنی و به ویژه دانش‌آموزان مدارس دارد.

این برنامه‌ها شامل ثبت‌نام یکساله اعضا به صورت رایگان در کتابخانه هدی بدون هیج محدودیت سنی و بخشش جرائم دیرکرد کتاب‌ها در صورت عودت طی این هفته و بازدید رایگان مدارس از کتابخا‌نه و آشنایی با فرایند درخواست تا تحویل کتاب به اعضا، و روند فناوری اطلاعات در کتابخانه‌ها و مقایسه کتابخانه‌های سنتی با کتابخانه‌های مدرن است.

کتابخانه هدی با بیش از 20 هزار جلد کتب مختلف و بخش‌های قرائتخانه و کتابخانه مرجع از سال 1381 مشغول به خدمات‌رسانی است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف فرهنگسرا از نگارخانه هدی و موزه شهیدان اقبالی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی بازدید کنند. این موزه که در گذشته خانه شهیدان اقبالی بوده، سال‌ها پیش توسط شهرداری تهران به موزه‌ای برای انجام فعالیت‌های قرآنی و دینی تبدیل شده است و امروزه هم برنامه‌های این موزه مورد استقبال شهروندان منطقه 10 قرار گرفته است.

مدیران مدارس و علاقه‌مندان برای استفاده از این خدمات و هماهنگی بیشتر می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 با شماره‌  55780004 تماس بگیرند. همچنین فرهنگسرای قرآن در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha