میزبانی اهواز از قصه‌گویان برتر ۶ استان کشور
کد خبر: 4099502
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

میزبانی اهواز از قصه‌گویان برتر ۶ استان کشور

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اهواز خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۸ تا ۳۰ آبان با حضور قصه‌گویان برتر ۶ استان کشور برگزار می‌شود.

جشنواره قصه گویی کانون

به گزارش ایکنا از خوزستان، وحیدکیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، امروز، 23 آبان در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله‌ منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور) در اهواز خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت ۳ روز در اهواز و با حضور قصه‌گویان برتر ۶ استان کشور برگزار می‌شود.

کیانی افزود: این جشنواره از شنبه ۲۸ آبان‌ با حضور قصه‌گویان استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و فارس در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان آغاز خواهد شد و تا ۳۰ آبان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این دوره از جشنواره منتخبی از قصه‌گویان شرکت‌کننده در مناطق کم برخوردار، روستایی و بیمارستان‌های کودکان حضور خواهند یافت و برای کودکان و نوجوانان قصه‌گویی خواهند کرد.

دبیر اجرایی مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۳ کشور، برگزاری نشست‌های آموزشی را از دیگر برنامه جانبی این جشنواره عنوان کرد.

کیانی با اشاره به اهمیت قصه‌گویی در انتقال مفاهیم تعلیمی و تربیتی به کودکان و نوجوانان تأکید کرد: برگزاری این رویداد مهم فرهنگی حرکتی پویا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کهن قصه‌گویی در جامعه است.

گفتنی است، مرحله‌ منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور) با همکاری استانداری خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان، شهرداری اهواز، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، صداوسیمای استان، فولاد خوزستان و شرکت خدماتی، پشتیبانی و رفاهی ساب خوزستان، ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور ۶ استان کشور در اهواز برگزار خواهد شد.

 

 
انتهای پیام
captcha