اکران لوپتو در شهرستان‌های فاقد سینما برای دانش‌آموزان
کد خبر: 4099864
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

اکران لوپتو در شهرستان‌های فاقد سینما برای دانش‌آموزان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: براساس تفاهمی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و اداره‌کل آموزش و پرورش انجام گرفته این انیمیشن در شهر‌های سنقر و کلیایی، اسلام‌آبادغرب و سرپل‌ذهاب و دیگر شهرستان‌های فاقد سینما برای دانش‌آموزان اکران خواهد شد.

اکران لوپتو

محمدجواد کنجوری، مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اکران فیلم سینمایی لوپتو در شهرستان‌های فاقد سینمای استان، اظهار کرد: از ابتدای اکران تاکنون بیش از هزار نفر در سینما‌های کرمانشاه به تماشای این انیمیشن نشسته و استقبال بالایی از آن شده است.

وی افزود: اکران انیمیشن سینمایی لوپتو از یازدهم آبان در سینما‌های کرمانشاه اکران شده است و در مناطق مختلف استان پخش خواهد شد.

کنجوری گفت: براساس تفاهمی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و اداره‌کل آموزش و پرورش انجام گرفته این انیمیشن در شهر‌های سنقر و کلیایی، اسلام‌آبادغرب و سرپل‌ذهاب و دیگر شهرستان‌های فاقد سینما برای دانش‌آموزان اکران خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه با بیان اینکه این انیمیشن داستان آن با محوریت کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو ساخته شده، گفت: این انیمیشن به تهیه‌کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری است و محصول مرکز انیمیشن سوره حوزه هنری کشور است.

وی تصریح کرد: امکان رزرو مدارس و ارگان‌ها فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات اداری با شماره ۰۸۳۳۷۴۲۵۰۳۶ تماس بگیرند.

کنجوری در پایان افزود: خانواده‌های علاقه‌مند برای تهیه بلیت در شهر کرمانشاه می‌توانند به گیشه ۷ به نشانی www.gisheh۷.ir مراجعه و بلیت خود را تهیه کنند.

انتهای پیام
captcha