رئیس‌ ستاد مرکزی دهه‌ ‌فجر انقلاب‌اسلامی منصوب شد
کد خبر: 4100105
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
با حکم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

رئیس‌ ستاد مرکزی دهه‌ ‌فجر انقلاب‌اسلامی منصوب شد

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حکمی سید نظام‌الدین موسوی را به عنوان رئیس‌ ستاد مرکزی دهه‌ ‌فجر انقلاب‌اسلامی منصوب کرد.

انتصاب رئیس‌ ستاد مرکزی دهه‌ ‌فجر انقلاب‌اسلامی

به گزارش ایکنا، متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید نظام الدین موسوی (دام توفیقه)

سلام علیکم؛

در 22 بهمن سال 1357 رخدادی عظیم و حقیقتی سترگ به نام انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و وحدت و یکپارچگی امتی مقاوم و ایثارگر به وقوع پیوست و بارقه‌هایی از معنویت و عدالت را در دنیای منجمد و غرق در سیاهی و تباهی متبلور ساخت و تلاشی مقدس برای حرکت به سمت اهداف و ارزش‌های الهی آغاز شد. از همان اوان پیروزی انقلاب، جنود ابلیس و نظام سلطه حاکم بر جهان، با همه توان و با ترفندها و توطئه‌های گوناگون به مصاف این نهال نورسته برخاسته و در طول این سال‌ها از هیچ دشمنی در حق ملت ایران و انقلاب اسلامی فروگذار نکرده است.

اما امروز با گذشت 44 سال از طلوع آفتاب درخشان انقلاب اسلامی، ملت ایران با جهاد و مقاومت، در سایه‌ ایمان و اتکال بالله، اعتقاد به نصرت الهی و با هدایت حضرت آیت‌‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) هندسه جهانی قدرت را تغییر داده و این شجره‌ طیبه‌ رشد کرده، تنومند، تناور، بارور و بالنده شده و جهان شاهد استحکام، قوت و قدرت همه‌جانبه این بنای با صلابت می‌باشد.

در شرایط حساس امروز و در جنگ پیچیده و چند لایه‌ ترکیبی و تجمیعی دشمن، پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارکه فجر که مظهر رهایی ملت ایران و فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی، روایتگری و تبیین دستاوردهای عظیم مادی و معنوی انقلاب، بیان فلسفه‌ و دلیل مردمسالاری دینی، بازگویی ابعاد متنوع انقلاب و بازنمایی تأثیرات آن در سطح ملی و فراملی است؛ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خنثی‌کننده نقشه شوم دشمنان برای تخریب چهره واقعی این انقلاب شکوهمند می‌باشد.

اینک در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با استعانت از ذات اقدس الهی جنابعالی را که بحمدلله دارای تجربیاتی ارزشمند و سوابقی ارزنده هستید به عنوان «رئیس‌ستاد مرکزی دهه‌ ‌فجر انقلاب‌اسلامی» منصوب می‌نمایم‌.

انتظار می‌رود با اغتنام این فرصت مهم و با بهره‌گیری از تجارب سنوات پیشین و شناسایی و به کارگیری تمامی ظرفیت‌های نهادهای مردمی، مساجد و دستگاه‌های اجرایی و دعوت و مشارکت نخبگان، هنرمندان و کلیه نیروهای مؤثر انقلابی به ویژه جوانان مؤمن و علاقه‌مند و با توجه به رویکرد جدید شورا زمینه‌ساز ظهور و بروز ابتکار، خلاقیت و نوآوری در این عرصه و نیز شاهد طراوات، تازگی و اثربخشی بیشتر و همگرایی گسترده‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر تمامی آحاد مختلف مردم در بزرگداشت این مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت و نهضت تاریخ‌ساز و برهم زننده معادلات نظام بین الملل باشیم.

امید است در ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، موفق و موید باشید.

محمدحسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام
captcha