بانوان می‌توانند ورق را در جنگ روانی دشمن برگردانند
کد خبر: 4100128
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
حجت‌الاسلام قمی:

بانوان می‌توانند ورق را در جنگ روانی دشمن برگردانند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خواستار فراگیری هرچه بیشتر برنامه‌ها بین آحاد جامعه بانوان شد و گفت: فقط بانوان می‌توانند ورق را در جنگ روانی برگردانند.

حجت الاسلام قمیبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست «هم‌اندیشی بانوان فرهیخته عرصه تربیتی» که امروز، 25 آبان در اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، خواستار فراگیری هرچه بیشتر برنامه‌ها بین آحاد جامعه بانوان شد و گفت: کار تربیتی خاص را دست کم نمی‌گیریم، اما نباید به آن محدود شد. لازم است سعی کنیم همه بانوان به ویژه دختران جوان و نوجوان، حلاوت معنوی و حس خوب از برنامه‌های دینی را درک کنند.

وی با تأکید بر وسیع‌تر کردن شمول تبلیغاتی و هم‌افزایی و هم‌فکری مجموعه‌ها افزود: جوانان از حرف نو و جذاب استقبال می‌کنند. تنها بانوان می‌توانند ورق را در جنگ روانی برگردانند. از این رو در سفرهای استانی نشست با بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است و در مقام پشتیبانی از آنها کوتاهی نمی‌کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان نهادهای فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه از طرح‌ها و تلاش‌های این جمع دلسوز در سطح ملی یا استانی در حد توان پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: نبرد اصلی بر سر قبضه افکار عمومی است. بخش‌هایی از جامعه ما از محتواهای تبلیغی و فرهنگی بهره‌ای ندارند و باید تلاش شود تا در زمینه جهاد تبیین به گستره وسیع‌تری از جامعه دسترسی پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: نخستین کار، جهاد امید است و برای امیدآفرینی به جامعه به ویژه دانش‌آموزان باید برنامه داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha