بیانیه هیئت داوران چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نیرو
کد خبر: 4100465
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

بیانیه هیئت داوران چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نیرو

بیانیه هیئت داوران چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نیرو صبح امروز در آیین اختتامیه این مسابقات قرائت شد.

بیانیه هیئت داوران چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نیرو

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت نیرو از صبح امروز 27 آبان در سالن برق منطقه‌ای تهران در حال برگزاری است و در بخشی از این مراسم بیانیه هیئت داوران از سوی کریم دولتی، رئیس هیئت داوران این دوره قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ وَ لا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَساراً» (اسراء/ 82)

خدای متعال را سپاسگزاریم که در روزهای پایانی آبان‌ماه و با اهتمام و تلاش فراوان مسئولان فرهنگی وزارت محترم نیرو و یکایک شرکت‌های تخصصی زیرمجموعه، برگی دیگر بر افتخارات دینی و قرآنی این مجموعه تخصصی و بزرگ رقم خورد.

بحمدالله آغاز دوره جهادی تلاش و فعالیت در دولت سیزدهم در این مجموعه بزرگ که توانست در کمتر از یک‌سال و نیم گذشته، علاوه بر مدیریت صحیح منابع و مصارف، زمینه بهره‌مندی پایدار مشترکان جدید را فراهم آورد.

قرآن کریم به‌خوبی به ما آموخته است که عمل به آموزه‌های حیات‌بخش آن، در هر حوزه‌ای می‌تواند علاوه بر منافع مادی، زندگی پاکیزه‌ای را برای عاملان به آن درپی داشته باشد.

کریم دولتی

وزارت نیرو با داشتن استعدادهای فراوان و نیروهای علاقه‌مند قرآنی توانسته است در نورانی ساختن این مجموعه گام‌هایی را بردارد؛ هرچند رسیدن به افق‌های بلند، عزمی محکم‌تر را می‌طلبد.

داوران این دوره از مسابقات قرآن کریم، ضمن ارج نهادن به تلاش دست‌اندرکاران و آرزوی توفیق برای یکایک ایشان از درگاه الهی، توجه عزیزان را به دو نکته معطوف می‌دارد:

۱- رسانیدن وزارت به افق‌های بلند فرهنگی و ترویج کلام نورانی حق تعالی، تنها به برگزاری مسابقات منحصر نشود. ارائه آموزش‌های مختلف دینی و قرآنی، بسته‌های متناسب محتوایی و سطح‌بندی شده نمونه‌هایی از این فعالیت‌هاست.

۲- غنی‌سازی برنامه‌های مذهبی ویژه خانواده‌ها که می‌تواند تاثیر مستقیمی بر همکاران شاغل داشته باشد و قطعاً در بلندمدت به ارتقای سطح عمومی آنان منجر خواهد شد.

در پایان با تشکر از مقام عالی وزارت، شورای فرهنگی وزارت، مسئولان اجرایی مسابقات و یکایک کسانی که در مراحل مختلف این مسابقات حضور یافتند، از درگاه الهی برای تمامی بزرگواران توفیق مسئلت می‌‌نماییم.

هیئت داوران چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم - آبان ۱۴۰۱ تهران

انتهای پیام
captcha