جزئیات برگزاری جشنواره نماز «فجر تا فجر» در لرستان
کد خبر: 4100613
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

جزئیات برگزاری جشنواره نماز «فجر تا فجر» در لرستان

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی جشنواره نماز «فجر تا فجر» در این استان گفت: آخرین مهلت شرکت در این جشنواره ۲۰ آذرماه سال‌ جاری اعلام شده است.

جشنواره نماز «فجر تا فجر» در لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی جشنواره نماز «فجر تا فجر» گفت: این جشنواره در چهار محور علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، ادبی و شعر، سرگرمی و آموزشی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش علمی و پژوهشی این جشنواره شامل تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی و بخش فرهنگی و هنری در قالب‌های کلیپ، پادکست، موشن‌گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

چراغی با بیان اینکه بخش ادبی و شعر جشنواره نماز «فجر تا فجر» در لرستان در قالب‌های داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی و بخش سرگرمی و آموزشی این جشنواره در قالب‌هایی از قبیل بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی رایانه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد، به‌طوری‌ که کودکان ۴ تا ۷ سال نیز می‌توانند در بخش آزاد این جشنواره شرکت کنند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان آخرین مهلت شرکت در جشنواره نماز «فجر تا فجر» را ۲۰ آذرماه سال‌ جاری اعلام کرد و گفت: نتایج این جشنواره یکم بهمن‌ماه سال جاری اعلام و بعد از آن آثار برگزیده به دبیرخانه جشنواره در ستاد اقامه نماز کشور ارسال می‌شوند تا در مرحله نهایی رقابت کنند و نتایج مرحله کشوری این جشنواره نیز ۱۲ بهمن‌ماه امسال اعلام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سامانه اختصاصی به نشانی  http://Noor.namaz.ir مراجعه کنند، بیان کرد: در لرستان ظرفیت‌های رسانه‌ای و هنری مطلوبی وجود دارد و این جشنواره فرصتی برای شناسایی این استعدادها خواهد بود.

انتهای پیام
captcha