آغاز جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۳ کشور در اهواز
کد خبر: 4100629
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

آغاز جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۳ کشور در اهواز

مرحله‌ منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور) از امروز، 28 آبان آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

جشنواره قصه‌گوییوحید کیانی، مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز مرحله‌ منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور) در اهواز خبر داد و گفت: این جشنواره از صبح امروز، 28 آبان آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

کیانی با بیان اینکه این رویداد فرهنگی هنری با حضور قصه‌گویان برتر ۶ استان کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان اهواز در حال برگزاری است، افزود: قصه‌گویان استان‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان و فارس در این جشنواره حضور یافته‌اند و به مدت سه روز به اجرای قصه می‌پردازند. 

وی ادامه داد: برخی از قصه‌گویان شرکت‌کننده در این جشنواره در مناطق کم برخوردار، روستایی و بیمارستان‌های کودکان حضور خواهند یافت و برای کودکان و نوجوانان قصه‌گویی خواهند کرد. برگزاری نشست‌های آموزشی از دیگر برنامه جانبی این جشنواره است.

گفتنی است؛ مرحله‌ منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی (منطقه ۳ کشور)  با همکاری استانداری خوزستان، سازمان آب و برق خوزستان، شهرداری اهواز، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، صداوسیمای استان، فولاد خوزستان و شرکت خدماتی، پشتیبانی و رفاهی ساب خوزستان، ۲۸ تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود.

هیئت داوران بخش ملی مرحله‌ منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه ۳ کشور، متشکل از محمدرضا یزدان‌شناسف نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره‌های تئاتر و قصه‌گویی، طاهره گرمسیری، مدرس و داور قصه‌گویی و نرگس جعفری نویسنده و داور جشنواره‌های قصه‌گویی هستند.

انتهای پیام
captcha